Ferdig ;-) Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Wilma Vilde Andrea Og gjerne si litt om hvorfor :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 1) Wilma - kjempefint!! 2) Andrea og Vilde - kjedelig og oppbrukt ift Wilma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ScaryMama Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 1. Andrea- klassisk og fint navn 2. Vilde- har alltid syns at dette navnet er rart, litt alternativt 3. Wilma- forbinder det bare med Flintstones... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Vilde: Nydelig navn. Ikke oppbrukt. Andrea: Fint det og, men liker ikke at det er guttenavn i noen land. Wilma: Flintstone. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Wilma - NYDELIG. liker enda bedre skrivemåten Vilma Vilde - Fint og "tidløst" (jeg oppfatter det iallfall som det) Andrea - Liker det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 Wilma - tøft og stilig! Vilde - både søtt og litt rampete, kjeme bra navn. Andrea - litt kjedelig i forhold til de to andre.. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Andrea - pent navn! Faktisk helt nydelig! Vilde - pent og litt rampete Wilma - jeg liker ikke dette noe særlig.. ingen spesiell grunn egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Liker egnetlig Andrea best, synes det er et nydelig navn. Men i det siste har jeg støtt på Vilma mange ganger, og er blitt mer vant til det. Liker det bedre og bedre. Vilde er greit nok, men sååååå mange som heter det. Ville valgt en av de to første, og vet ærlig talt ikke hvilket jeg ville tatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 27. august 2006 #9 Del Skrevet 27. august 2006 1. Wilma 2. Andrea 3. Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 27. august 2006 #10 Del Skrevet 27. august 2006 Andrea Wilma Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #11 Del Skrevet 27. august 2006 Vilde: Nydelig navn! Elsker det!=) Wilma: Liker det ikke så særlig godt, egentlig... Vet ikke hvorfor. Andrea: Aaaaaaalt for vanlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #12 Del Skrevet 27. august 2006 Andrea Wilma Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferdig ;-) Skrevet 28. august 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. august 2006 Takk for så mange svar da damer :-) Synes det er utrolig kjekt å høre hva andre synes om navnene vi tenker på jeg. Flere må bare skrive seg på om de har en mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå