Gå til innhold

Skal skal ikke, skal skal ikke.... ang. testing...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har IKM på onsdag, det betyr at jeg kan ta en vanlig CB i morgen. MEN jeg hadde jo tenkt å vente til onsdag, for jeg har bare digital liggende. Men er lysten der, så kan jeg jo bare dra på apotelet i morgen tidlig å kjøpe meg en vanlig en....

Dette er så vanskelig...Har så lyst til å teste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner deg veldig godt! Disse testene ligger og brenner når tiden nærmer seg...

For min del prøver jeg å holde meg så lenge som mulig. Orker ikke bruke så mye penger på tester... Og kommer tanten så kommer hun! :)

Men hvis du tar testen, så som sagt, jeg skjønner deg godt!

Tvi, tvi...

Skrevet

Jeg ville ventet til IKM, men du gjør jo som du vil:-)

Skrevet

Det skader jo ikke å teste! Jeg vet at jeg hadde gjort det !

Om du tester så må du fortelle =)

Lykke til!!!

Skrevet

Hehe, nei, det skader ikke :-)

Blir nok til at jeg fyyyyker ned til apoteket i morgen tidlig! Er ekstra spent denne mnd, p.g.a dobel pergo kur og jeg vet at vi traff el...

Huff, så spennende, ja, dere blir jo de første till å vite hvordan det har gått :-)

Skrevet

Blir jo kjempespennende da! Vil anbefal deg å tisse på en plastkopp el om morningen slik at du får testet med morgenurin, da blir den mest sikker! Lykke til!!!!!!!! :-)

Skrevet

Skal prøve å holde meg til jeg er tilbake fra apoteket... skal nok klare det, er jo viktig å få den så "fersk" som mulig. Apoteket åpner jo 08:30, så jeg klarer nok å holde meg! Ja, dere blir oppdaterte. Men fytt så skuffa jeg blir hvis den er nagativ!!!

Skrevet

Er ikke alltid det er like sant det med "Fersk" urin....

På noen graviditetstestet (inkl cb og qr tror jeg) skal urinen være mellom 15-30 grader. Fersk er jo 37,5 så du kan trygt tisse og så løpe på apoteket.....

Lykke til, og ønsker deg gjerne velkommen til 1. trimester om den skulle være positiv....

*lykkeønsninger*

rose 7+0

Skrevet

Tusen takk! Har vært her på dette forumet lenge nok nå (selv om det er såååå hyggelige jenter her)!!

Sees ;-)

Skrevet

Heisann!! Vet ikke om du husker meg, men vi skravla litt da vi begge hørte til her...blant annet testet vi ca samme dag for noen måneder siden...og jammen var ikke min positiv!! Har vært her inne og fulgt med deg litt av og til, krysset fingrene for at du snart kom deg over på 1.trimester! Håper spiren sitter denne måneden!! Blir spennende :o) Lykke til med testingen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...