Gå til innhold

Faen i helvetes jævla....!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

FAEN!!! Skulle lukeparkere da jeg skulle ned i byen å leie film og klarte seff å rygge på en lyktestolpe!!!!!!! Hadde ikke høy fart, men ble en skikkelig svær ripe på bakskjermen... Helvete... blir så jævlig sint på meg selv.. kjørte bare hjem igjen...ble ikke noe film..

Og må jeg bare få si FAEN I HELVETES JÆVLA LYKTESTOLPE!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6089112-faen-i-helvetes-j%C3%A6vla/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei, skikkelig kjedelig!! Men kan skje den beste...

Skjønner at du blir forbanna, er så surt å måtte ut med masse penger for å reparere bil etter sånne idotiske uhell:-( Prøv å tenke at det kunne ha vært verre! At du skada en annen bil i tillegg, f.eks... eller enda verre- kjørte på et menneske...

Har du ingen venner eller slektninger som kan reparere bilen litt billig for deg?

Er vel ikke noe å reparere. Da måtte man nok ha lakkert hele fangern og DET er altfor dyrt!! Får vel bare kjøre rundt i en bil med en kjip ripe på da... æsj... kulle ønske det var sambo som kjørte... nå kommer jeg til å være muggen hele kvelden...

Huff da ikke bra... æ lika bila som har ripa fra før... førr da skjer stort sett ikke sånner teng...

Har æ vært i nærheten sku æ gått å sparka tel den jævla lyktestolpen førr dæ... e dårli med andre æ kan spenn tel hær i nærhetn å...

Annonse

Hehehehe, må bare fortelle. Var på sentre å handla her, hvorpå ei eldre dame kjørte forholdsvis fort rett inn i et skilt.... Hun hadde i grunnen god plass for å svinge unna, så det så enkli ut som om hun bare ikke så det.... Også bare rygget hun litt å kjørte vidre som om dette var noe hun gjorde hver dag... ?!?!?!? :o)

Huff, d va kipt....itj nå gøy å få ripe på bilen...Forstår deg veldig godt,for

Jeg klarte å kjøre på hjort på onsdagen, 3 bulker på bilen.Hadde vi kjørt bilen vi hadde før,så hadde nok hjorten kommet inn i bilen..;( Samboeren satt selvfølgelig på,skulle ønske d var han som kjørte...Men siden vi har full kasko så slipper vi heldigvis å betale noe selv:)

Så forbanna lyktestolpe og forbanna hjort!!

klem

Ja, det er fort gjort. Da jeg gikk med førstemann, klarte jeg å nyse akkurat i det jeg skulle svinge ut fra parkeringsplassen på butikken. Resultat; Full gasspådrag og rett i et betongkloss med et skilt det sto: "Kundeparkering, Max 1 time" på... Ødela forstilling mm for over 36000,-, samt at sambo mangla 3 mnd før han hadde opptjent full pott på forsikringa så vi mista i tillegg 4 år med opptjening.

Sure penger. Og det værste er at bilen aldri ble seg selv igjen!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...