Kris. Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 merker jeg begynner å bli et lite nerve vrak allerede... Hadde ma i juni med lite syptomer, denne gangen spyr jeg mange ganger om dagen og føler meg fryktelig dårlig!!!!!!!!! tvi tvi. hva man skal igjennom... kommer til å holde pusten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Da vil jeg få være den første til å si LYKKE TIL!!!!!!!!!!!!!!!!! det kommer til å gå kjempefint skal du se. Skjønner nervøsiteten din. Har selvhatt en MA og holdt på å kaste opp av nervøsitet da jeg var på min første ul dette svangerskapet. Men du skal se det kmmer til å bli en fin dag for deg i morgen:) Du må si i fra nå du har vært der da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg skal holde pusten for deg i morgen, så håper jeg at du vil holde pusten for meg på torsdag. Er til kontoll etter å ha hatt sa i mars, og jeg har også hatt mye mer symptomer denne gangen enn sist. Er likevel litt smånervøs allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nei! Ikke en til! Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Du er helt sikkert ikke kvalm for ingenting - i morgen blir en fantastisk dag! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 Kvalmen er et godt tegn, ja. Dette går sikkert bra. Lykketil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris. Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk jenter, får håpe uflaksen er brukt opp!! Skal prøve å sove i natt... sov godt jenter, og lykke til til dere som blør!!! Hold oss oppdatert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~~¤April baby¤~~ Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Dette blir spenende,gleder meg til å høre godt nytt i morgen. ;-) Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå