Gå til innhold

Oktober: Noen oktoberbabyer som har tatt sine første skritt her?

Anbefalte innlegg

Jenta mi tok sitt første skritt for ca 2 uker siden å idag greide hun 5 skritt alene uten å holde seg fast. Er kjempestolt av henne :)

Hun gikk ganske fort da, var nok fordi hun ville komme seg fort bort til meg før hun mista balansen.

Som regel tar hun et par skritt å så havner hun på rumpa å blir sinna.

Krabbing er fortsatt det fremkosmstmiddelet hun benytter seg mest av. Går liksom mye fortere :)

Fortsetter under...

Oi! Syns liksom ikke ungene våre er så store jeg da... også begynner du å snakke om å gå alene!

Lillefjert er fortsatt på å gå rundt bordet og langs sofaen. Står ikke alene engang, så her er det nok ikke noe vandring rundt på egen hånd enda =D

Er krabbing som er framkomst måten her... enn så lenge!

Oiii!!!

tidlig ut da... ;o)

så gøy da!!

når snuppa her begynner å gå så springer din, hehe..... ;oD

reiser seg opp over alt, går rundt bordet o.l....

så bruker hun den hvite Ikea høystolen sin som "rullator"!!!!!!! ;o)))))))

thihiiii....

Hehe snuppa her bruker en gammel gåbil til å tusle rundt med. Å så legger hun masse leker oppi å når hun lukker lokket så skjønner hun ikke hvorfor det ikke vil gå igjen..hehe..

Idag tok hun faktisk 15 skritt tror jeg det var... Hun holdt på å le seg i hel når hun mista balansen å falt med ansiktet ned mot gulvet( jeg tok henne imot så hun slapp å slå seg)

Snart er det 1års dag også, bare litt under 6 uker igjen. Tida flyyyyr!!

Guten min gjekk sine første skritt 14. august. Nå stabbar han bortover golvet og er så skjonn at, I dag har han til min store skrekk funne ut korleis han skal klatra opp i sofaen. Nå er det slutt på at mamma kan ta seg ein tur på do når han leikar i stova. Det er heilt utruleg kor mykje han kan, tida går for fort........

Annonse

den siste mnd har jenta mi stått mer og mer uten å holde seg fast...hu står å leker med en leke i hver hånd lenge, men har ikke tatt skritt enda...men er en reser rundt møblene. her om dagen reiste hu seg opp i sandkassa uten noe å holde seg fast i, så det nærmer seg vel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...