Gå til innhold

Ang. anonymknappen

Anbefalte innlegg

Hei - stikker hodet inn fra ass.befruktning, hvor vi ikke har anonymknapp. Det er fordi at vi som er der har prøvd å bli gravid leeeenge og derfor opplevde det som sårende og krenkende at "anonyme" slang om deg med at "det er ingen menneskerett å få barn" osv. der inne.

Nå er jeg veldig lite på "Bli gravid", men de gangene jeg lurer meg innom synes jeg ikke jeg ser noen frekk eller spydige anonym-innlegg. Så jeg ser ikke helt problemet med anonym-knappen, men det kommer vel an på hav man definerer som frekt og spydig... Hvis noen har konkrete eksempler å komme med (kan vise til innlegg/svar som har vært slemme), så er det nok en god idé å synliggjøre dem - rett og slett for å få flest mulig her inne til å signer med nick. Hvis det er et mål i seg selv.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6088767-ang-anonymknappen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er viktig at vi kan ha den tryggheten anonym-knappen gir oss her inne jeg. Er jeg virkelig helt alene om å mene det? At noen få en såpass sjelden gang som det vi opplever her inne gjemmer seg bak denne knappen for å slenge dritt (noe jeg faktisk ikke synes det er så mye av her inne) burde ikke ødelegge for alle andre.

Jeg syns det er kjempeurettferdig hvis disse få menneskene som er ekle her skal ta fra oss den friheten det faktisk er å kunne spørre om noe uten nick hvis vi lurer på noe pinlig..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6088767-ang-anonymknappen/#findComment-6088854
Del på andre sider

Hmm, hadde vel egentlig lagt denne saken på is frem til vi hører noe fra moderator, men må bare si litt her.

Snøfilla:

Hvis du ikke er her så mye, så kan du vel ikke komme med den påstanden om at det ikke er noen frekke eller spydige anonym-innlegg her. Det er vi som bruker dette forumet daglig som ser og blir plaget av disse frekke anonyme. De er der, tro meg, men oftest syntes jeg de sniker seg inn og svarer spydig på en stakkar som har et spørsmål...Disse innleggene er det ingen vits i å synliggjøre, selvfølgelig p.g.a vi som bruker dette forumet har sett dem igjen og igjen. Det er jo derfor flere av oss ber moderator om å fjerne denne knappen, slik som de har gjort på skravle...

simsala:

Ja, jeg vet at det er en trygghet for dem som ikke tør å stille personlige/pinlige spm. Men du kom jo med et i dag om bruk av vibrator rundt el. Det er vel et typisk spm hvor man har lyst til å gjemme seg bak denne knappen, men du brukte nick og det gikk jo bra det? Det er det som går an her inne, man kan vel stille pinlige spm uten å gjemme seg bak anonym?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6088767-ang-anonymknappen/#findComment-6089071
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...