Gå til innhold

hvordan er det med ammerom der dere bor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

her i bergen er det veldig bra med amme rom i grunnen...hvert kjøpe senter har ammerom....der er det enten sofa eller stoler....i tillegg er det vask, stellebenk og microbølgeovn til å varme maten i...

hvordan er det der dere bor?og hvor bor dere?

Skrevet

Joda, På Sartor Senter på Sotra er det bra og :o) Og på Vestkanten. Dei kunne kanskje hatt meir komfortable stolar på Sartor, men det er i det minste reint og fint og heldigvis har dei malt over den GRUSOMME grønfargen...

Skrevet

Finnes ikke ammerom her jeg bor som jeg vet om ihvertfall...Bor i Porsgrunn!Har vel egentlig ikke visst at det fantes engang :)

Skrevet

Finnes verken ammerom eller stellebord på det kjøpesenteret vi har.

Eneste er McDonalds som har et stellebord som henger på veggen.

Drittby.

Byen ved siden av har ammerom med sånn lenestol som er kjempegod å sitte i, i tillegg stort å fint stellebord.

Bor forresten i Sandefjord.

Skrevet

I Drøbak fins stelle rom med handikap do. Man kan ikke amme der:(

bådde på ski ig vinterbru er vedlig bra

Skrevet

finnes ikke... to kjøpesenter, og ikke så mye som en pinnestol på stellerommene en gang!

Skrevet

Nærmeste senter har ikke noe ammerom, bor i Oslo og hvor det finnes ammerom i sentrum aner jeg ikke.

Pleier å ammer på kaffeer.

Skrevet

Heisann

Ammerom på Vestkanten? Hvor er det? Det har jeg ikke fått med meg. Nå har jeg ikke vært der så mye med knøttet ettersom hun er litt redd for kjøpesentre og parkeringshus (men vi jobber forsiktig med saken :o) )

Skrevet

Ammerommet på Vestkanten er mellom Narvesen og Elite Foto i 1. etsje, rett fram når du går inn gangen med toalettene.

Skrevet

ammerommet på vestkanten er ved narvesen. det er et rom ved siden av dame doen. der er det stoler til å sitte å amme i, det er microbølg ovn, to vasker og et slags stellebord.... i bergen er det faktsi på alle sentre tror jeg...vet ikke om det er på sundt, xibition og kløverhuset...men er på bystasjonen (et i hver etasje og) og galleriet.... ellers har de på lagunen, vestkanten , sartor, ikea osv....

Skrevet

Heisann

Takk for raskt svar :o)

Da finner jeg det når jeg trenger det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...