Gå til innhold

Heisann!


Mrs. Smiley

Anbefalte innlegg

Ny er inne jeg... :-) Fant ut for fire dager siden at jeg er gravid!! Er rundt 5+3 på vei, og har termin i slutten av april! Dette er kjempespennende!! Har ømme bryster og murring i magen, tidvis litt uvel, men det er de eneste symptomene! Har tatt 4 (!) tester som alle ble spontant positive! Herligt! Dette skal bli fantastisk! Håper alt går bra, blir litt bekymra av og til, men krysser fingrene! Når gikk dere til legen første gangen?? Tenker jeg må bestille en time snart... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei. Gratulerer så mye!!! Jeg er også rimelig ny her, og er som deg både bekymret og glad!

 

Jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var i uke 7, og da hadde jeg bare vært trett. Dagen etter jeg hadde tatt testen begynte jeg å bli skikkelig dårlig, og kastet litt opp. det varte en uke å nå er jeg i ganske fin form, men brekker meg en del nå å da...

 

Jeg ringte til legen dagen etter jeg fant det ut, og dama i telefonen mente det var for tidlig å komme inn da, å jeg skal ikke før i uke 12. Selv syntes jeg det var leeenge til, men det er vist normalt det å, men noen får komme med en gang!

 

Jeg krysser også fingrene, og håper alt går fint.. som regel gjør det jo det..:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...