Gå til innhold

noen som har opplevd lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da var den berømte slimproppen gått,gikk på torsdag!

siden da har jeg gått med modningsrier hele dagen og natta,varierer hvor lenge det er mellom di,på natta er de vondest,har vert nedi 5 min mellom...mens på dagen ligger di på 10 15 min mellom. hadde det sån sist gang og,da det endte med svangerskapsforgiftning og ks,og ungen hadde det ikke bra de første dagene.

så nå er jeg litt engstelig for at det skal bli likt denne gangen og...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der bør da ikke ha innvirkning på svangerskapsforgiftning? men det må da være j... slitsomt. Kanskje en ide å ringe føden og høre om de har noe som stopper det evt setter det igang skikkelig hvis du har kommet langt nok..?

Skrevet

vet ikke helt hvorfor jeg fikk svangerskapsforgiftning,hadde ingen symptomer på det..fikk liksom veldig lite svar på ting!

ja det er veldig slitsomt...men det er liksom litt pinlig å ringe jm.etter sist gang....hu trudde vel jeg var skikkelig hypokonder,ble jo bare sendt hjem igjen med beskjed om å gå å legge meg!

har termin den 29 så det er jo på tide det kommer ut da:)

Skrevet

jeg fikk komme innover på øden å få noe å sove på,men viste seg atfødselen va i gang.men da hadde jeg ikke sovet på noen døgn.så hvis det er slik for deg så hadde jeg villet ringe innover å høre med de

Skrevet

ja da har jeg ringt...samme svar som med forige,måtte vente å se hvordan det gikk utover natta! blir litt irritert og..eller redd for at det skal gå som sist!

det er jo ungen jeg tenker på,om alt er som det skal vere!

uff,nei det er vel bare å vente å håpe på at alt er bra!

Skrevet

JA! Sitter og sliter med det samme her.. så og si umulig å få sovet om natten.

Trodde først jeg var i gang med fødsel, men riene avtok selvsagt når jeg kom til føden.. Proppen gikk på tirsdag, men hva betyr vel det?

Dette begynnte for nøyaktig 1 uke siden, har vært innom dem to ganger for å få smertestillende og sovetabletter, men i dag virker de visst ikke..

Er skikkelig frustrert, for nå vet jeg jo ikke når riene er "ekte" - orker ikke engang ta tiden på dem lenger.

hmmm ble vel mere et klage innlegg dette - Beklager!!

Du får ha lykke til x-er fingrene på at du ikke få svangerskapsforgitning denne gangen da!!

Skrevet

uff..ja skikkelig kjedelig å gå sån..er lov å klage litt:) får håpe det skjer noe hos deg snart da,lykke til!!

Skrevet

var på kontroll på sykehuset i dag...legen strippa meg og håpte det satte skikkelig i gang i natt,om ikke så skulle jeg tilbake på onsdag for evnt. igangsetting!

det var nå godt noen tok meg på alvor,er litt letta nå kan du si...kjempe lege!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...