Gå til innhold

Hvor gammel er barnet ditt når h*n starter/startet i barnehage?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg skal være hjemme 1 år uten lønn.. kommer ikke til å bli noe luksusliv, men vi klarer oss ok på pappaen sin lønn + kontantstøtten.. hvis det blir veldig knepent kommer jeg til å ta noen ekstravakter i ny og ne i helger og sånt.. jeg syns hvertfall for hennes del det var litt tidlig å begynne i barnehage nå..=)

Eldste var 3år, men lillegutt skal begynne da han er litt over 1år, så sant vi får plass :) Litt tidlig, men jeg ser hvor mye datteren min trives i bhg, så jeg kommer ikke til å ha så dårlig samvittighet håper jeg...

Har tenkt å søke til neste år, dvs da er lille-snuppis 1 år og 6 mnd. Når det gjelder økonomien har jeg prøvd å spare så mye jeg kan av lønna mi dette året, har også spart hele barnetrygden og har tenkt å bruke av det frem til hun starter i barnehage til neste år og jeg begynner å jobbe igjen...

Annonse

Eldstejenta var 1 år, mens yngstejenta kommer til å være 6 mnd (er det som er vanlig her jeg bor mht mammaperm.) Blir bare 2 halve dager den første måneden, og så fire halve dager deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...