liten huleboer:) Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 heisann når er det man regner seg som høygravid? jeg synes tiden går fort og gleder meg til å bli mamma:) kikker stadig vekk på de søte små babyklærne som jeg har i skapet. klemmmm
Prins&Prinsessa Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Hihi... baby klær er så koselig!! Har selv 62 dager igjen. Gleder meg så til åse den lille nå! Man regner seg som høygravid når man har 40dager igjen. Så er ikke lenge igjen for noen av oss =)
kula 291011 Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 jeg har 42 dager igjen, to dager til jeg er høygravid, weee
Gjest Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 da har vi termin samtidlig,,,, har også termin om 80 dager.. og dagene gå rjo veldig fort egentlig, hvertfall ukene, så nå har jeg lagd en liste over gjøremål osm skal gjøres mandag til fredag frem til fødsel:) hihi i håp om at dagene skal gå enda raskere.... hihi går nok fort for jeg har ikke begynt å kjøpe noen ting enda jeg.. venter i det lengste... men skla nok snart begynnne sånn at det er klart hvis hun skulle besteme seg forå komme litt før:) gleder meg til å lage bebyrom jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå