Gå til innhold

tør jeg teste?

miss_data

Anbefalte innlegg

hei...

jeg mistet for andre gang i juli...

jeg begynte å blø den 24juli,og blødde i 4 dager...

nå har jeg gått 6dager over,og tør ikke teste!

men så leser jeg om andre som ønsker tidlig ultralyd etter de har mistet osv...

jeg har ømme bryster,og de er blitt litt større virker det som..

jeg har murringer midt på magen nederst,og ikke på sidene som vanligvis....

jeg har blitt fortere sulten,men det er jeg ikke lenger..

hva tror dere?

jeg skal dra til usa om 2,5uke!!!

Fortsetter under...

Hei. Hvor lenge etter du mistet forsøkte du igjen? Jeg mistet for 3 uker siden og nå lurer jeg på om jeg kan være gravid igjen, men tør ikke å ha forhåpninger for jeg er engstelig for at noe i såfall skal gå galt igjen..... vet ikke om jeg fikser en omgang til akkurat nå, men jeg vet at dersom jeg nå er blitt gravid igjen så tar jeg imot barnet med åpne armer og vel så det.... men det psykiske presset er utrolig, skulle jeg være gravid nå så er jeg ikke mer enn noen dager gravid, og jeg får jo da i såfall ikke vite noe om det før om noen uker uansett, Jeg er blitt lovet tett oppfølging dersom jeg blir gravid igjen med tidlig ultralyd osv... men det hadde jeg også med Dennis, men alikevel så gikk det jo galt....

hei..

denne gangen hadde jeg ikke mens imellom..

jeg ble gravid bare noen ukere etter jeg hadde mistet..

jeg er nå 5+3..

men nå frykter jeg at det kan gå galt igjen..

da jeg sto opp idag,fikk jeg magekramper som varintense som menssmerter i ca 10min..

nå har jeg murringer og kjenner meg hoven i magen..

men så langt har det ikke kommet blod..

jeg fikk bare beskjed om at jeg skulle tidligere på ul hvis jeg ikke mistet igjen før..

legen sa det ikke var noe vits nå..

men jeg leser om andre som får ul mellomb uke5-7..

Hei kjære deg.

Jeg syntes det er urolig lite empatisk av legen din å ikke gi deg en ul nå. Ihvertfall om du har smerter og hvis du er bekymret. Kan du snakke med en annen lege?

Jeg har mistet to ganger, da jeg ble gravid andre gangen fikk jeg ul i uke sek. Det er fordi det er da men kan se hjerteaktivitet. Dessverre så mistet jeg da også, men jeg vet ihvertfall at legen min gjør det han kan for meg.

Jeg håper virkelig at det går bra med deg, klem

Annonse

Jeg synes ikke du skal høre på legen din, du kjenner kroppen din selv, min lege sa at alt var i orden og ingenting å bekymre seg over den dagen jeg mistet... jeg ringte selv til legevakten og fikk UL med engang.... har du mistet tidligere så har du krav på ul allerede nå... ikke vent med dette, spar deg for det psykiske stresset dette gir deg, ring legevakten eller gyn avdelingen på sykehuset og si at du må ha ul nå!!

Håper virkelig dette går bra asså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...