Meg og bøllegutta!! Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Hvor mye liv kjenner dere andre som er i ca uke 17?? KJenner dere hver dag? KJenner dere tydlig at det er liv eller kunne det ogsåvært luft i magen? Og hvor kjenner dere liv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
diamond Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Hei er også i uke 17, begynner på 18 nå! Jeg kjenner ikke liv hver dag, men det går ikke lenger enn 3 dager mellom hver gang. Noen dager kjenner jeg det hver dag i 3-4dager også kan det gå en dag eller to. =) Alltid minst en tydelig bevegelse inni der de dagene jeg kjenner no, men ikke spark....men hender også jeg blir usikker på luft bobler i magen selvfølgelig, er jo spennende dette her! Thihi! (legg foresten merke til når du har fått stor mage at du ikke lenger får luft i magen eller opp i halsen...om du forstår hva jeg mener ;ø), men at det starter igjen så fort du har fått bebisen ut...merkelige greier!) Jeg kjenner liv i området under navelen, varierer vel fra side til side....rekker lissom ikke tenke så mye på det, for det er jo over like fort som bykset kommer inni der.... Håper svaret mitt var til hjelp =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå