Tvillinggutter 04.06.07 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 "Gravid" sto d på CB testen i dag tidlig. Hele 6 dager før IKM. Er jeg gravid? Har egget festet seg bare 10 dager etter eggløsning? Har bare dårlige erfaringer, S.A i april, S.A i mai, ingen barn og vi har prøvd i 1 år. Kan dette gå bra da? Kan jeg begynne å glede meg? Vær så snill og svar meg, jenter
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer med spiren:) Om du er usikker så ta en test til da vel!:..klem...
~Maja Mor~ Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Oy! Du får ikke gravid opp uten å være det vel? 6 dager er jo grusomt tidlig, men jeg hadde hoppet i taket jeg! Men ta en ny en på IKM, så vet du sikkert :-) Hipp hurra!! Gratulerer :-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Jeg hadde kanskje tatt en ny test om 5-6 dager for å være helt sikker, men hvis det er 10 dager siden EL så tror jeg nok at testen din stemmer ja. Da har jo du IKM om 4 dager og da er det nok sannsynlig at testen er riktig. Drister meg til å gratulere deg med spiren:)
dolsi Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Hei!! Du kan godt vær gravid ! Jeg ville ha tatt en til i dag bare for å være sikker. Men om det viste gravid tegn på testen så er du mest sansynlig det! Lykke til !! La oss få høre hvordan det går =)
Tvillinggutter 04.06.07 Skrevet 27. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 27. august 2006 Takk for alle svarene! Jeg tok en ny test som også er positiv. Men kan jeg være sikker på at spiren har festet seg? Hvor mange dager etter eggløsning fester spiren seg da? Og, er d noe jeg kan gjøre for å minske risikoen for at dette også ender i S.A? Tørr ikke glede meg enda og kommer til å teste hver dag fremover
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Sier gratulerer med spiren jeg også!!! =) Håper den sitter godt fast denne gangen!!! =) Krysser fingrene for deg jeg!! Tror jeg ville tatt kontakt med legen i morgen om jeg var deg, siden du har hatt sa før, fortell om bekymringene dine, kansje han/hun kan gi deg noen gode råd, og ekstra god oppfølging. =) Lykke til!!
Lone35 =0) Skrevet 27. august 2006 #10 Skrevet 27. august 2006 Grattis med spiren. Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå