Gå til innhold

HJELP!!! Strekk merkene min har blitt rødere !!!

Anbefalte innlegg

Plutselig en dag i forrige uke tittet jeg ned på lårene mine og til min store forskrekkelse så jeg ta strekk merkene mine på siden av lårene har blitt rødere i fargen!!!

De er like røde som da de var ferske! Fargen hadde bleket ganske mye på de 2 årene etter sønnen min ble født og nå er de like røde igjen....

Hva i all verden kan dette komme av?!

Noen som vet eller som har opplevd det samme?

Setter stor pris på svar :-)

Fortsetter under...

altså...hvordan kan jeg si dette på en pen måte? hehe..men ta meg som ett eks da..jeg la på meg 2 kg og de ble rødere..er det mulig at du har lagt på deg litt? eller har vann i kroppen el?

:) jeg har strekkmerker på magen (pgA av jojovekt da jeg fikk kyssesyken) og de blir rødere av ingenting!

klem

Jeg har lagt på meg ca 5 kg.

Men har aldri hørt om noen som har fått rødere farge på sine gammle strekkmerker av å gå vanlig opp i vekt.

Trodde det bare var de som trente eller de som er gravide,for da vokser du jo fortere enn normalt.

Vann i kroppen...hmm det vet jeg ikke. Men jeg har oxo begynt å klø veldig på hendene og fingrene og tærne!fingrene hovner opp etter jeg har klødd!kan det ha noe sammen heng med at strekkmerkene er blitt rødere?og i så fall ikke,hva kan ellers kløen komme av?kanskje en alergisk reaksjon på noe?!

Hva tror du?

Hei!

Er du gravid?

Jeg hadde akkurat den samme kløen som du har da jeg var gravid. Holdt på å bli sprø! Legen mente det var svangerskapskløe. Fikk salve mot kløen. Lidokain, tror jeg den het.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...