Gå til innhold

Hva med SEX under IVF?

Anbefalte innlegg

Hei, vi har fått beskjed om å bruke kondom etter at el sprøyta er satt, men kan man ha ubeskyttet sex før den er satt? Mannen min mener at de sa ikke sex i det hele tatt, men det husker ikke jeg. Tror han lurer meg altså;-) bare unnskyldning for ikke å ha seg med meg fordi jeg er så "fin" i humøret om dagen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087956-hva-med-sex-under-ivf/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi hi, syns å huske at man skal vente noen dager ja. Både etter at eggeløsningssprøyta er satt og tre-fire dager etter at egget er satt inn. Tror det har noen med at egget som blir satt inn ikke skal bli

"forstyrret" hehe. Så mannen din har nok rett:)

Jeg fikk beskjed om kondom etter ELsrpøyta var satt også ingenting etter uttak frem til blodprøve, mest for infeksjonsfaren sin skyld tror jeg legen mente. men noen sier de også er redd for å "riste" løs eggene så ikke vet jeg. jeg er iallfall avholdene ( til min store desp. for jeg er så gira..) nå selv om vi bare har fryseforsøk. som sykepleiren sa når det gjaldt anstrengelser under rugetiden, det er jo litt kjedelig hvis det ikke lykkes og du tror det kanskje er din egen feil......

lykke til.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...