Gå til innhold

hvor lenge ....

Anbefalte innlegg

Skrevet

ammet dere som har barn fra før av ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke barn fra f0r av, men jeg kommer til aa amme til lille jenta er ca 9 mnd, for da begynner jeg paa skolen igjen!

Skrevet

Hadde desverre ikke melk jeg :-( Var virkelig et nederlag, for ville så gjerne. Men måtte ty til flasken

Skrevet

Jeg ammet til hun var ca 13mnd. Fullamming fram til ca 9mnd, da begynte vi med litt brød og grøt og sånt. Litt frukt og grøt som smaksprøver for å trene opp smaksløkene fikk hun fra ca 6-7mnd. litt morsmelkerstatning innimellom når jeg ikke rakk hjem fra forelesning for å amme.

Skrevet

jeg ammet til lillegull var ni mnd gammel, da sluttet hun selv, hun vill bare ikke ha mere... men i slutten var det stort sett bare morgen og kveld jeg ammet, hun spiste både brødskive og middag da.

Skrevet

Ammet begge mine til de var ca 8 mnd, begynte med grøt i 4 mnd alderen, og middag etter det.

Så i slutten var det bare morgen og kvelds amming

Skrevet

Jeg ammet ikke, hadde masse melk (sprengte bryst..), men lille jenta ville ikke ta puppen, og jeg ble mer og mer stresset av dette. Det nyttet ikke! Derfor så pumpet jeg meg de første to-tre mnd (så babyen fikk min melk den første tiden), etterhvert begynte vi med erstatning -Nan. Det funket veldig greit for meg og babyen...har blitt menneske av henne også!

Skrevet

ammet begge jentene mine i ca 1 mnd da var det tomt på meieriet, var jo litt trist det da. men skal prøve denne gangen også

Skrevet

Full amma tel ho va 6 mnd. da bynnt ho å få litt grøt... å bei mindre intressert i puppen... slutta av sæ sjøl når ho va 8 mnd. Så da fikk ho morsmelkerstatning..

Skrevet

Fullammet til 6mnd jeg også. Da begynte vi med 1måltid grøt til henne. Økte på med grøt og sånt etterhvert, og ved 9mnd alder var det bare 2 puppemåltider for dagen. Og jeg fikk VONDE sår på begge brystvortene rundt 9mnd alder, så siden hun ikke var så voldsom på pupp lenger valgte jeg å slutte da. Hun har ikke spurt etter pupp i ettertid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...