Gå til innhold

Shopping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når begynte dere å shoppe til babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har nesten ikke handlet noe enda jeg hehe, og er i min 28 uke..

Vet at baade mamma og svigermor stikker kler, jeg lk0pte et par sokker og en lue paa salg her for et par uker siden, og saa kj0pte jeg senget0y og et par plagg da jeg var paa ferie i Tyrkia rundt uke 18-19.

Men tror at vi kommer til aa vente en mnd eller 2 f0r vi handler inn alt.. Har planer om aa dra til Svergie for aa kj0pe vogn og bilsete, og da kommer vi nok til aa handle resten med det samme ogsaa..

Skrevet

Jeg er i uke 22. Vi handlet vogn uke 14, fordi vi fikk ei splitter ny vogn til 4000 som egentlig kosta 6000 :) Har kjøpt fire klesplagg, kommer til å kjøpe litt mer de neste ukene siden jeg flytter til et lite sted der det er laaaangt mellom butikkene... har en del fra første lillejenta mi, så vi trenger ikke all verden av klær. Det meste av utstyret har vi også.

Skrevet

Rundt uke 18, tror jeg..

Må ha så mye nytt at vi rett og slett må fordele utgiftene litt...

Har kjøpt litt ullundertøy og lammeskinn fra Nøstebarn, vogn, bilsete, 1 sett med sengetøy, ammepute og 2 sett ammeinnlegg i ull, litt gulpekluter. - men ikke skikkelige klær. Synes det er så vanskelig å kjøpe klær når jeg ikke aner kjønn!

Shoppingen må være ferdig før november, for da har jeg to eksamener pluss termin..gurimalla.

Skrevet

Jeg skal kjøpe et par ammeinnlegg i ull siden jeg får januarbarn denne gangen. Men jeg kommer til å ha vanlige papir-innegg innerst, fordi ull-innleggene overhodet ikke suger opp noe væske. Melka renner rett gjennom og ut på genseren. Been there, done that..... :)

Gulpekluter er uunnværlige - hvis en får gulpeunge. Ull-undertøy blir ikke aktuelt for oss, siden forrige barn har atopisk hud og ikke tåler ull innerst. Hvis nestemann blir likedan, så... ja. Vi holder oss til bomull innerst og ull utenpå vi. Bor jo ikke på nordpolen heller akkurat, her vi bor blir det sjelden under fem minus om vinteren.

Men jeg SKAL kjøpe lammeskinn så knøttet kan ligge på stuegolvet (eller i den indiske babyvugga) :) Gleder meg!

Det er vanskelig å handle når man ikke vet kjønn ja. VELDIG lite nøytrale klær/utstyr å få tak i (bortsett fra vogn/sete osv).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...