~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Jeg skal selge min teoutonia vogn, ser ut som 3 hjuling men har 2 hjul som står tett sammen fremme og 2 bak. Den er i en mørkelilla farge, har ligge og sittedel. Det følger med en ullpose/vinterpose, tror ikke det er ekte ull, står i stil med vognen. Trekk som festes over duodelen. Følger også med stelleveske, regntrekk, myggnett og paraply. Eneste manglene på den er at den ble litt knekt i den delen som dras over hodet for å skygge mot sol og regn, helledussen, står helt stillt her nå, husker ikke hva det heter, men dere vet vel hva jeg mener. Den ble og litt knekt i delen der man fester på og av bag og sittedel, men ingen av disse manglene har noe som helst å si for sikkerhet eller utseende. Vognen er pen og kjempegod, spesielt i ulent terreng og snø.... kommer ser frem overalt. Det jeg lurer på er om hvor mye den kan være verdt? Jeg har tenkt å legge den inn på finn.no, men vet ikke hvor mye jeg ønsker for den. Hvordan er det med frakt? Betaler kjøper den eller? Kan jo bli ganske dyrt. Setter pris på alle svar:-)
<3 + <3 + <3 Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 De ligger fra rundt 1000,- og oppover... èn helt oppe i 4000,- ser jeg(!!). Men ettersom den er litt "defekt" på kalesjen, tror jeg ikke du får så mye mer enn maks 1500,-...likevel om det ikke har noe å si sikkerhetsmessig....... men du kan jo evt prøve deg litt høyere, og heller gå ned i pris om du er lit intr. Frakt avgjør du egentlig selv hvordan du vil fikse.....men om du bruker betalingsgarantien på finn.no el forhåndsbetaling, kan du evt selge INKL frakt, og skrive det i annonsen...kan ofte være avgjørende for folk om det står mellom din og en annen vogn feks.. Lykke til!! Husk å legge ut masse bra bilder, og god informasjon!!
milva76 Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Er det en Teutonia lammeskinnspose til? Jobbet på Fru Lyng for fem år siden og da kostet de 1799.
~Monsoon~en gutt, en jente~ Skrevet 30. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2006 nei, definitivt ikke lammeskinn til, noe billigere. Alt følgte med vognen når jeg kjøpte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå