Gå til innhold

Enda en ultralyd historie :-)

Anbefalte innlegg

Var på privat klinikk i går for å stille min nyskjerrighet. Er i uke 14+2 nå ifølge ultralyden :-) Det er en uke mer en legen kom frem til ved å lese av gravidometeret he he. Gjør jo ingenting det. Babyen virket frisk og fin. Sjekket nakkevirvelen for Down Syndrom, og heldigvis ingen indikasjon på det. Lettet litt det, siden min søster har en datter med Downs. Armer og ben var der, og hjernen så bra ut. Hørte på hjertelyden som også var helt normal :-) Kjempe gøy å se hvordan den svømte rundt inni der :-)

Eneste var at morkaka lå foran mormunnen slik at jeg kunne begynne å blø om løftet tungt. Ville også måttet ta kaisersnitt om det var tid for å føde nå. Men det bruker å rette seg selv sa han, så skulle ikke bekymre meg. Skulle heller ikke bli hysterisk om jeg blødde litt, for morkaka er vist fylt av blod, og kan lett sprekke litt ved tunge løft osv. Prøve å ta det med ro litt mente han. Lett det når jobber 100% he he. Vel får se om det begynner å blø. Får da eventuelt sykemelde meg litt kansje? Men har jo ikke blødd enda .-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087562-enda-en-ultralyd-historie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...