Gå til innhold

En dag lenger framme...

Anbefalte innlegg

...skal eg vere gladare enn no. For kvar lange dag eg no går gjennom, er eg ein dag nærmare den glade dagen!

Eg er tyty, 37 år. Har ingen born frå før. Hadde ein SA i mars, og ein MA vart oppdaga på tidleg ultralyd no på torsdag som var. Fekk utskrapning. Det vesle hjartet hadde slutta å slå for vel ei veke sidan.

Føler meg så tom. Det har begynt å sige inn at eg atter ein gong skal inn i den gråe kvardag, utan mi søte lille hemmelighet i magen.

Men eg må tvinge meg til å sjå framover. Den dagen eg sit med verdens skjønnaste skatt i armane, kan eg tenke at: Deg hadde eg ikkje hatt å elske, om ikkje eg hadde hatt mine triste opplevingar tidlegare...

Stå på alle nydelige jenter som lengter!! Ein dag er vi der!

Og fram til då, får me fylgje kvarandre og oppmuntre kvarandre så godt vi kan.

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087526-en-dag-lenger-framme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tyty C";).

Trist å lese om dine sa/ma,men som du selv nevnte i et annet innlegg,det er bevist at dere kan bli gravide!Jeg håper alt går bra med deg,og at det kommer lettere dager etter hvert.Det er koselig at du har funnet veien inn hit,et forum med mange hyggelige damer,med i alle fall 2 ting til felles.Vi ønsker barn,og vi er her for hverandre!

Hilsen vilsågjerne

Du skriv godt! Og eg kjenner meg att når du skriv om hemmelegheita. Det du gjekk å bar på og som du gledde deg til kunne forteljast, men som ikkje kom så langt at det vart fortalt. Kjære tyty - det kjem likare dagar. Det hjelper å gje kvarandre trøst og oppmuntring. Lykke til vidare.

Annonse

Kjære deg,

Så vondt å tenke på det du har vært gjennom, men så godt å se at du ser lys i enden av tunnelen!! Håper du får en nydelig liten hemmelighet i magen igjen snart som vokser seg stor og sunn før den kommer ut til deg som en liten solstråle!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...