Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har kjent masse liv helt fra uke 16,jeg er 22 uker nå og vi har kjent masse liv også utpå magen. Men i tre dager nå så har det endret seg, kjenner ganske lite og ingenting utpå magen,det er plutselig vanskelig og finne hjertelyden også. Jeg kjenner jo beibien av og til men blir jo litt bekymret når det har blitt så lite. Morkaka ligger bak så jeg bør jo kjenne litt. Tar han seg bare en lang hvil eller hva er det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087471-plutselig-s%C3%A5-lite-liv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er riktig som Minsoon sier.. Rundt disse ukene 21-23 tror jeg jeg leste, saa sover babisen MYE og det er mange som er bekymra for at noe er galt siden h*n er saa lite aktiv.. Men det skal ikke vere noe farlig :)

Hvis du fortsatt er veldig nerv0s for at noe er galt, hadde jeg ringt lege bare for aa faa det sjekket :) !!

Heisann, da kan jeg sikkert berolige deg også. Jeg har kjennt liv siden uke 15, er også 22 uker. Jeg har de siste dagene kjennt veldig lite liv i forhold til tidligere. Men i dag har den sparket littt mer, endelig etter MANGE rolige dager. Det sies at de er roligere noen dager fordi de vekser. Det er også slik at babyen din kan ha snudd ryggen til magen din, da kjenenr du lite eller ingenting. jeg har også morkaen bak. Så slapp av, det er nokm helt normalt

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...