Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mange her som har brukt masse på mammekle? hadde i grunn ikkje tenkt å bruke so mykje på det, kunne jo alltids bruke joggebusker og sånn.. men har no blitt litt alikavel..har funne ut at da e jo kjekt å sjå litt bra ut sjølv om magen blir større og større...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 4 mammabukser og bruker kun 2 av de, for de andre var bomkjøp når jeg ikke visste bedre om hva komfort i en mammabukse var;)

That's it for min del egentlig.

Unntatt at jeg har kjøpt en Boob ammetopp som skal i bruk når h*n kommer. Skal ha meg flere også, men har bare funnet en i en farge jeg liker ennå:)

Til sammen brukt ca 1700kr og vil ikke si det er så mye egentlig:)

Skrevet

Har 3 mammabuksa som æ har fra sist gang... bruka mæst to av dem... syns den som går under magen e ekkel førr den sklir sånn ned...

Ellers så har æ denne gangen kjøpt 2 skjørt og 3 toppa... Trur alt æ kjøpt denne gangen kom på under 1000 krona... huska ikke heilt da det bei kjøpt i fleire omganga...

Skrevet

Eg har foreløbig handla for ca 3000 og mer bler det sikkert, kikke på mammakler heila tiå, knallkjekt. E litt handlegal og elske å handla nytt;) Men e jo kun 17 uker på vei, så det e nok kje alt så passe ittekvert, har og lånt av bekjente....Men har manko på bukser, for der slite eg me å finna fine.......Konne ha handla mammakler kver dag eg ;);)

Skrevet

Jeg har vel egentlig brukt nok på mammaklær, men jeg vil jo se bra ut selv om jeg vokser. Synes gravide damer er så fint, å da kan det lønne seg med litt lekre klær:)

Men jeg begrenser meg når det gjelder prisen på et plagg. Fant et råfint skjørt, men det kosta 550 kroner, og det gidda jeg ikke. Så det blir for det meste handel på HM og exit osv:)

Skrevet

Har arvet 5 mammabukser, er i uke 19.

jippi,endelig får jeg puste...hehe.

er d fra vestlandet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...