Lille skatt *38 uker* Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Hei! Hvordan går det med deg? Føler at det går mye bedre allerede. Tenker positivt og aksepterer "skjebnen". Føler at det ikke er lenge til jeg er gravid igjen. Var det en SA du hadde, eller måtte du på sykehuset? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Hei der!!! Så koselig at du tenkte på meg! Følger jo ekstra med på dere fra april- klubben! Hadde vært kjempekoselig om vi klaffa på likt neste gang også!!! Mye bedre her også! Studerer (evighetsstudent...) og jobber og har min lille sjønnas på snart 2 år, så tida bare raser... nå føles faktisk det at jeg var gravid veldig fjernt! Jeg hadde en SA... tror jeg da... men har tenkt litt... om jeg var 7 uker på vei- burde det ha kommet mer klumper og sånn da? Jeg hadde bare en litt sterkere mens... og litt smerter i magen... i nærmere en uke... Så jeg har tenkt litt på om det kanskje skjedde litt tidligere? Følte meg liksom ikke helt gravid lenger den siste uka før jeg begynte å blø... Du da? Hmmm... uansett- jeg er glad for at vi mistet så tidlig- når det først skulle skje.. Jeg har jo lest/hørt om de som mister seinere, og det er jo bare helt forferdelig!! Så... er litt positivt anlagt da- ser på alle fordelene med å ikke være gravid akkurat nå... Og at det forhåpentligvis istedet blir en liten sommerbaby på oss Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6093065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Forresten... mener å huske å ha lest en plass at det var vanlig å miste rundt eggløsning? Og det tror jeg sånn ca kan stemme med den ene uka før på meg... eller...? Hmmm... uff... jeg er så dårlig på sånn syklus og eggløsning og telling hvor langt man er på vei etc... takk gud for BIM, ellers hadde jeg aldri visst hvor langt jeg var på vei sist... og sånn... Hilsen vimsa.... Er Myggemama, Lilla '83 & snuppa og lillelaluna også her? Hvordan er det med dere?!! Klem!!!!! Og nattaklem til dere alle sammen her inne... har hatt jobbehelg, så er skikkelig sliten nå... hmmm... sjelden jeg kommer meg i seng før 23... mulig jeg har sjansen i dag... heheh Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6094155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Heisann hoppsan Tingeling og dere andre! Jeg har også tenkt på dere andre i aprilklubben som led samme skjebne som meg. Har vært alene med lille snuppa i helgen (mannen har vært på fisketur), så jeg har liksom ikke hatt tid til å bimme på dagesvis. Det er som du sier Tingeling at tiden flyr, spesielt med en toåring i hus. Jeg har det absolutt bra til tross for nedturen forrige uke. Nå først begynner blødningene å avta, var veldig spent på hvor lenge det ville pågå. Har vært som en kraftig mens med litt magesmerter. Ellers i god form. Tok meg noen egenmeldingsdager for å "samle" meg litt igjen og det har funka utmerket. Er absolutt klar for å gå på jobb i morgen. Jeg også tenker veldig positivt nå kjenner jeg. Har troen på at vi snart blir gravide igjen, og setter om mulig enda større pris på jenta vår nå. Dette har skjedd en gang før med meg, aller første gang jeg var gravid, og da hadde vi i tillegg strevd innmari lenge før det klaffa. Den gang var det virkelig helt krise da det gikk galt. Nå er det helt annerledes. Er bare så takknemlig for at vi har ett barn i alle fall. Vet jo at det ikke er noen selvfølge. I tillegg er vi sikre på at vi kan bli gravide, og det gjør at jeg klarer å slappe av og se fremover til tross for at det gikk skeis denne gangen :-) Utrolig hyggelig å ha dere her. Skulle ønske det klaffet samtidig for oss alle nå, det hadde vært koselig. Godnatta klem til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6094959 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 28. august 2006 #5 Del Skrevet 28. august 2006 Hei Kjekt å høre fra deg, Myggemamma!!! Høres ut som vi hadde det litt likt vi, ja Jeg har ikke opplevd å miste før, men var med ei venninne i samme situasjon som deg på sykehuset da hun opplevde det med førstemann (mannen var i nordsjøen...). Det var helt forferdelig, JEG besvimte på sykehuset!!! Gidamei!... svært ulikt meg... Da var alt så nytt... og så usikkert... Venninna mi har forresten fått to tette etter dette Og jeg har jo som deg en (snart) 2- åring (på lørdag! Hurra!)- setter veldig pris på ham, ja! Og vet at om det ikke klaffer mer for oss, er det mange barn der ute som trenger gode foreldre... MEN er selvsagt positiv- ingen grunn foreløpig til å tro at det ikke skal klaffe igjen Nei! Har fri i dag... men maler og maler og maler... (iforhold til all oppussinga vi holder på med, er d jo greit å ikke være gravid akkurat nå.. da hadde det blitt mye på mannen!! Heheh... eller.. hadde kanskje vært like greit å sluppet unna?!!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6101252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille skatt *38 uker* Skrevet 28. august 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 28. august 2006 Hei, igjen! Dette har vært en slitsom helg! Begynte på fredag med utskraping, lørdag og søndag satt jeg på sykehuset og i dag døde farfar. Føler jeg har fått min dose for en lang stund! Jeg har tenkt til å prøve igjen med en gang jeg har muligheten og satser på juni- klubben. På sykehuset sa de at man vanligvis får mensen 4-6 uker etter MA. Så her blir det sex så snart jeg får lov Føler ikke at jeg trenger tid til å komme meg videre. Jeg har ingen barn fra før, så her går ikke akkurat tiden fort. Skulle ønske jeg skulle på lang opplevelsesferie til jeg er 12 uker på vei, men jeg hadde vel klart å kjede meg der òg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6107142 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 28. august 2006 #7 Del Skrevet 28. august 2006 *klem* Uffda... masse på en gang... Du har virkelig fått din del nå, ja! Det går bra neste gang!!! Sikker på at 60% av venninnene mine har hatt en abort! Det er jo stort sett fosteret det er noe galt med. Og- når alt kommer til alt er vi heldige at det skjedde tidlig- når det først skal skje... Bestevenninna mi SA første gang hun var gravid og var helt knust, spira satt et par mnd senere Og 1 år etter at hun fikk sin første poppa hun ut enda en Bruk tida på å forberede kroppen, spis sunnt, kos deg masse- ta folat og kalsium! Nyt livet, sov ut og kos deg, vær impulsiv, ta deg en siste fest - og så kan vi jo kose oss her imens da- og satse på å møtes i en sommerklubb Vi venter iallefall en periode før vi forsøker bevisst (skjer d så skjer d, men kommer til å prøve å styre unna EL... for at kroppen skal få komme seg litt til hektene... det er en påkjenning å være gravid Nei, nå skal jeg male!!! Får stygge blikk av mannen min.... heheh... hadde sluppet unna om jeg var gravid... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6107302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myggemamma *20.07.2007* Skrevet 28. august 2006 #8 Del Skrevet 28. august 2006 Huff Harepus! Du har virkelig hatt det tøft ja. Det heter vel noe sånt som at en ulykke kommer sjelden alene. Er så kjempeenig med Tingeling i det hun sier om å prøve å bruke tida godt og kose seg som best du kan mens du venter på å bli gravid igjen, for det blir du! Jeg var i samme situasjon som deg for tre år siden. Hadde en MA og måtte ha utskrapning. Hadde ingen barn fra før, og kunne ikke bli gravid fort nok igjen. Følte plutselig at jeg fikk det kjempetravelt. Så etter fire mnd så var jeg gravid igjen. Jeg også tenker nå at jeg gjerne kan bli gravid igjen med en gang. De sa til meg på gyn at det var lurt å vente en mnd eller to fordi det vil være vanskeligere å fastsette terminen hvis man blir gravid umiddelbart etterpå, men jeg tenker egentlig at det umulig kan være noe stort problem. Med dagens UL så blir det jo temmelig nøyaktig uansett. Men vi får se. Vet jo overhode ikke hvordan syklusen blir nå den første mnd, så det blir vel vanskeligere å treffe EL. Tingeling, du får ha lykke til med malinga. Hva/hvor er det dere maler. Har hjulpet foreldrene mine en del i det siste med oppussing av stua deres, dvs masse panel og vinduskarmer + listverk som er malt hvitt. Ble sååååå fint, men det er en helt sinnsyk jobb! Og gratulerer så mye med toårsdag som er rett rundt hjørnet. Jenta vår fylte to år i juli. Vi blir ca en gang for dag stilt ovenfor hennes vanvittige raserianfall og vilje. Faktisk ganske fasinerende hva som bor i en toåring! Nå er det kvelden for meg! God natt:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6109791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 29. august 2006 #9 Del Skrevet 29. august 2006 Vi maler og maler og blir aldri ferdige Maler ganger og trapper og soverom og etterhvert kommer vi til kjøkkenet... Sånn er det å flytte inn i et gammelt hus... heheh Så sånn sett er det greit å ikke være gravid akkurat NÅ... så får vi gjort litt nå mens det regner (bare utsatte og utsatte i sommer... sola fristet lixom liiiiiitt mer...) Vi maler også panel lyst... ikke helt drivhvitt, men dun.. blir veldig fint!!!! Kjempeherlig alder disse 2 åringene!!! Skravla går, de skal hoppe og klatre på alt, hermer og tuller og fjaser... Blir som du skrev lenger oppe enda mer takknemlig for den lille raringen (?!!oki, det var mine ord...) vi har når vi opplever MA/SA... Men uansett om vi har barn fra før eller ikke når vi mister- vi vet iallefall at vi kan bli gravide, og det er jo dessverre ikke alle forunt... Ønsker virkelig alt det beste for alle her inne!!!! Nei! Nå skal jeg benke meg foran TV!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6120940 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 29. august 2006 #10 Del Skrevet 29. august 2006 Hvordan går det med deg, Harepus... ? *klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6120971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille skatt *38 uker* Skrevet 30. august 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg har det stort sett bra. Av og til er jeg litt trist og lei, særlig i dag fordi jeg har blødd litt (har ikke blødd siden lørdag) og fordi tiden går så sakte. Føler at jeg aaaaldri kommer til å bli gravid Men det er mye som skjer i september, så jeg satser på at humøret blir bedre da. Vi skal selge leiligheten snart og da håper jeg vi finner et hus vi kan pusse opp etter eget ønske. Er nesten like mye på finn.no som på bim:) Veldig spennede dette med huskjøp. Har du mye igjen å male? Har vært med på et stort oppussings- prosjekt, og man blir litt lei etterhvert. Har tenkte på dette du sa om abort og el, og jeg tror ikke det stemmer i mitt tilfelle. Tror det skjedde en uke etter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6133866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smilje med gull i magen Skrevet 30. august 2006 #12 Del Skrevet 30. august 2006 Heia, Harepus! Klart vi blir gravide igjen! Kanskje det tar tid, kanskje det skjer før vi aner det... Men gravide skal vi bli! Sådetsåh!!! (optimist til det motsatte er bevist!). Godt å høre at det går bra med deg! Det vil sikkert gå litt opp og ned en stund, tenker jeg..... Jeg har det fint nå, har begravd meg i arbeid og oppussing... men tror på en måte at jeg gruer meg litt til termindatoen... Vet ikke... bare føler at det kommer til å bli litt... tomt? Hmmm... Kjekt m oppussingsprosjekt!!! MEN... blir litt lei også da... Heheh... Stua og badet er heldigvis ok... egentlig ikke de store prosjektene foreløpig, litt maling her og der bare... Men har lyst til å bygge ut etterhvert.... Men foreløpig klarer vi oss.. Lykke til med leilighetssalg og huskjøp!! Kjekt på Finn.no... kjekt å drømme, lete og finne Huset m/stor H... heheh... så var det finansieringen da... heheh... Aner ikke om d var noe i det m/ EL.... bare leste det et eller annet sted... kanskje her?!!! Nattaklem!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087201-tingeling77/#findComment-6136341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå