Gå til innhold

Oppdatering fra meg igjen;-)

Anbefalte innlegg

Fredag 25.08.06 var jeg på 2. kontrollen, og nå hadde det skjedd masse. Slimhinnen skulle ligge på over 7 mm og min var på 10, og det er jo bra, men han var fortsatt ikke fornøyd. Han mente at eggposene skulle være på 18mm, og den største min var på 11mm, de andre på 10-9-8... Skulle igjen øke dosen fra 150ie til 200ie, og Lørdagen 26.08.2006 var jeg ett skikkelig hengahue. Ikke glad, ikke lei meg, men bare litt opp og ned i humøret

Skal sykmelde meg fra man 28.08.06 og ut uka! I hvertfall. Gruer meg til å snakke med sjefen om det, men jeg har jo sagt noe om alt. har vært åpen siden han tok over butikken... Skal inn igjen på Riksen tirsdag 29.08.06 og da håper jeg at jeg er klar. han trodde kanskje det var den siste kontrollen, og isteden for å ta hormonsprøyta, skulle jeg kanskje sette eggløsnings-sprøyta

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6087168-oppdatering-fra-meg-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her sier de 17mm på eggposene og legen mente at de vokser va 2mm i døgnet så tirsdag skulle alt se bra ut. forøvrig prøv å tenk positivt og jobb med å være glad og fornøyd. det er en psykolog her som jobber med par som oss, og hun referer til mye forskning og sier det har utrolig mye å si for sukseen - akkurat som hos idrettsfolk, det mentale spiller inn.

dette går bra og ett eller to gullegg blir det nok, og du skal se at det er nok!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...