Gå til innhold

Hvordan er din dag?

Vestlending med to, snart tre?

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er kjekt å høre om hvordan andre sin dag har vært Her er litt om min, foreløbig.

Jeg fikk en dårlig start på dagen i dag. Er i uke 11 og har spydd for første gang. Har vært veldig mye uggen helt siden uke 6, men i dag ble det altså hakke værre enn uggen. Tror det kan komme av at jeg begynnte dagen med et eple som ikke var helt modent.

Senere har jeg vært ute en tur og plukket litt bjørnebær, så kom både regn og mygg og jeg flyktet i hus. Sitter nå foran datamaskinen for å se om det er noe spennende her på bim.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6086971-hvordan-er-din-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min dag i dag har faktisk vært veldig bra..Ikke vært så dårlig..Bare når jeg våknet, men det er jeg jo alltid..Jeg har vært litt plaget med kvalme og har spydd en del..men har vært heldig siden jeg har hatt ferie i hele sommer og skolen ikke begynner før neste mandag..så håper kvalmen er over til det...

Har ellers litt vondt i magen igjen nå, kanskje forde det vokser??

men merker har fått litt mere energi en vanlig, og det er jo bra:)

Jeg har så langt hatt en veldig deilig i dag! Våknet kl 11, stod opp og så litt på tv og surfa litt på nettet, så gikk jeg inn til mannen min i senga igjen og så lå vi der og slarva i en times tid, så har han nå dratt på trening og jeg ligger på sofaen og har akkurat spist rester fra i går kveld :)

Høres veldig slapp ut, men jeg har hatt en lang uke på skolen og jobb og selskap i går kveld, så dette er min dag til å slappe av på før det kommer en ny uke :)

Syns ikke noe om at du (gravid i vest) har spydd for første gang i 11 uke! Både for din og min del. :-) Jeg er akkurat 10 fullgåtte uker, og i går var jeg på det kvalmeste jeg har vært. Trodde egentlig det hadde tenkt å gi seg nå jeg, men denne dagen ser jo ut til å bli like ille. Har ikke lyst til å begynne å kaste opp nå!

Ellers har jeg så smått begynt å tørre å glede meg til å få en baby. Den satt litt lant inne siden jeg har mistet en før, men nå skal det mye til for at det går galt. Tror jammen jeg skal begynne å kjøpe litt småtissklær, bare for moroskyld og virkelig få den kommende-mamma følelsen. :-)

Klokka er 8, jeg kom på jobb for en liten stund siden, og gleder meg til å reise hjem og sove igjen.. :-) Sånn er det bare om dagen.

Annonse

Viss det er noen trøst har dagen i dag vært mye bedre. Ikke så kvalm igjen i dag. Lurer på om jeg er kvalm når kroppen slapper av etter en slitsom uke på jobb. Mandag er for meg den travleste dagen, da går alt i ett og jeg rekker ikke å tenke (rekker nesten ikke å gå på do). I morgen skal jeg sitte i ro på kontoret i 45 minutter, og da kommer trettheten over meg (gjorde iallefall det i forige uke). Jeg har også ikke helt klart å glede meg over babyen som vokser, etter sa i mars er jeg redd for at det skal skje igjen.På torsdag skal jeg på ul, er da 12+0, og viss alt ser bra ut da tror jeg jammen at jeg skal gå og kjøpe meg pittelitt babyklær.

Ha en god dag videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...