Gå til innhold

Jaja, da har jeg også blitt sugd inn i...

Anbefalte innlegg

Symptomjakt monsteret ;-)

Ååååååå ER så fryktelig spennende dette her!!!!!!!!!! På pernilleinfo så står det at egget normalt sett graver seg fast mellom dag 6 og 8 etter el, men opp til dag 10-12 går også an. Hun skriver også at det befruktede egget vanligvis entrer livmoren på dag 4 etter el, kan det da være at egget fester seg tidligere enn dag 6 også tror dere? Har nemlig fått et symptom som jeg hadde sist alt, fikk det i går, og synes jo det var litt vel tidelig da siden el antagelig var på mandag, mulignes sist søndag. (hadde så positive el tester i mange dager...) Og så klart, nå tolkes jo alt som symptomer da. Det murrer veldig i mage og korsrygg...hmmm...må være et symptom (overser at jeg ofte har murringer i mage og rygg). Brystene er litt ømme er de ikke? Jepp er nok det, i hvertfall om jeg presser armen mot dem... Hehe... Ja, dere skjønner tegningen ;-)

Flere der ute?

Fortsetter under...

Hei du!

Når har du IKM da? Jeg har til onsdag. Har VELDIG lyst til å teste i morgen, i allefall når jeg ser her at det er en som har testet positiv 6 dager FØR IKM! Jeg har mange symptomer, men går på dobbel pergo kur, så jeg må bare ta dem med en klype salt.

Men i formiddag har jeg vært kjempe kvalm og tenker JIPPI JEG ER KVALM!! Så symptom jakten er her også :-)

Lykke til!

Jeg har ikm mandag (om 7 dager altså...) og jeg leter også veldig etter symptomer. Kjenner at jeg er litt øm i den venstre brysten, men merkelig nok ikke i den høyre. I går kjente jeg også en sånn "metallsmak" i munnen. Det kjente jeg forrige gang jeg var gravid... Så det må nå bety noe?!

Vi snakkes nok frem til ikm, tenker jeg. Når sier Pernille forresten at man kan starte å få symptomer?

IKM er mandag igjen, ikke i morgen, men neste, men kan være neste søndag også. Fikk 3/4 positive el tester på rad så jeg er faktisk litt usikker. Man kan teoretisk sett ikke få symptomer før egget har festet seg, dvs ca 6-8 dager etter el for de fleste. Var det jeg lurte på nå, om egget kanskje kan ha festet seg før det på meg nå dersom det har festet seg da og jeg ikke bare løper rundt og innbilder meg alt mulig rart her, hehe... Kommer nok til å ta en test fredags morgen dersom ikke TR er kommet til da, bare sånn for moro skyld :-)

Hei Alva.

Ser at vi har IKM samme dag, 4 sept. Jeg er litt usikker på om det stemmer, men Fertilty Friend mener iallefall at jeg hadde EL forrige mandag, så da holder jeg meg til den 4.

Jeg er litt usikker på symptomer, for dette er min første pp etter MA 1. august. Tempene mine har vært litt rar, men stiger masse nå, og har hatt småblødninger innimellom. I dag hadde jeg en bitteliten blødning, bare såvidt litt i trusa og på papiret, så kanskje kan det være en aldri så liten festeblødning???

Dessuten har jeg hatt masse smerter i eggstokkene, siden lenge før EL. Det kjennes ut som om det skjer masse i magen min, men antar at livmora ikke er helt seg selv ennå.

Det blir uansett spennende å følge deg fremover, siden vi har IKM samme dag, og begge to nettopp har mistet. Håper på nye spirer til oss begge snart, og at vi overlever 1. tri. Jeg bekymrer meg for hvordan jeg skal takle de først bekymringsfulle ukene en gang til, for jeg syns det var helt pyton sist. Var konstant redd i 8 uker jeg.... Men håper jeg får en bedre magefølelse neste gang!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...