Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Har "leamus" i hele kroppen mange ganger i timen,har hatt det i flere uker!! Det er skikkelig ubehagelig! Er det noen som har opplevd det samme eller vet hva det kommer av eller hva jeg kan gjøre med det?? (er ikke gravid) I såfall setter jeg kjempe stor pris på svar:)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Jeg har hatt det selv...det er OVERALT!....I foten, øynebrynet, overarmen, underlivet, ja u name it...det gikk over etter noen uker til meg... :S ikke noe gøy...og jeg aner ikke hvorfor kroppen gjør det...jeg sliter ofte med lemus i øyekroken..og d er IRRITERENDE... kanskje noen andre kan svare?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Det var beroligende å høre at det gikk over hos deg da! Ja, det er kjempe IRRITERENDE! Har jo hatt det i øyet noen ganger før men ikke i hele kroppen! Våkner av det om natta til og med... Får satse på at det gir seg snart!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 skal ikke magnesium virke på kramper? Og er ikke leamus lette kramper?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 humm..mulig d? har ikke jeg hørt om....ring noen som kan d og spør der:) Du kan jo spørre legesektretærene? De som tar tel når du ringer..si at du spør om råd bare..trenger ikke time for det! klem
Solskinnsjenta Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 Jeg slet veldig med leamus i beina før, men begynte å ta hestekastanje-piller og det hjalp veldig. Fåes kjøpt på apoteket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå