Gå til innhold

Oi nå ble det mange innlegg fra meg men lurer fortsatt på en ting.....Pinelig

Anbefalte innlegg

Pinelig og dumt spm..men lell...Ingen spm er dumme spm vel?

Etter jeg sluttet på p-piller har mensen min forandret seg veldig...Det er MYE mer og er blitt mørkere samt mere blodklumper. (ehhh..beklager detaljene) ...men er dette vanlig? Spurte en i fam som mente jeg burde oppsøke lege..men mener selv at det bare er tull...hva syns dere?

Jeg syns det virker naturlig at ting forandres etter pille slutt?

Jo og en ting til...Jeg hadde ikke slik mens før jeg begynte på pilla.....

klem

Fortsetter under...

Jeg fikk også en mer kraftig og smertefull mens etter p-pille slutt, tror dette er vanlig ja. Vet jo det at leger ofte anbefaler unge jenter som har dette til å begynne på p-piller, for da blir det ikke det samme.

Tror ikke at du skal bekymre deg så mye jeg asså.... "Få det ut og bli færdi med det" (",)

Det er ganske vanlig med blodklumper i ung alder vet jeg. husker at jeg også har hatt det sånn for mange år siden. Ikke at jeg er gammel altså. Nei fy, hvem påstår det? menjeg har hatt mensen i 22 år og vet at den har forandra seg ganske mye både under prev.bruk og forskjellige perioder. Tror det er naturlig Sussa. Sikkert derfor mensen din har vært så uregelmessig i det siste?

Ja regnet med det selv og..hehe..men utrolig plagsomt da......:) Blør jo igjennon hele tiden..må opp i store str i bind snart...jaja...slik er livet...

føler at jeg får renset kroppen ihvertfall!..hehe

:) hehe...joda du er DØDSGAMMEL;) hehe...neida....

Det er sikkert naturlig ja....regnet med det..

uregelmessigheten tror jeg har med hormonene å gjøre..pga av pilleslutt...håper bare ikke at jeg skal ha slik mensen hver gang..kan jo nesten ikke gå utendørs...

he he...synes jeg ser det desperate blikket ditt og hodet som virrer til hver side i butikken. "Hvor er det helvetes doet?!!!" Mens du krysser bena og håper at det ikke renner over. he he

Annonse

Det er HELT KORREKT...det er sååå ekkelt....må sjekke hele tiden veit du...folk tror jo jeg er sprø..tror jeg var på do minst 8 ganger i går...fikk spm. Er du gravid eller?..hehe...skulle sett hvor sur jeg ble! NEI JEG HAR FÅTT MENSEN!..hehe...

klarer ikke tampong heller så...huff..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...