Gå til innhold

April: Hvor lang prøveperiode hadde dere?

Anbefalte innlegg

Må jo spørre nå når jeg er på prøvern på nr 2... Hvor lenge prøvde dere før dere fikk klaff på (det første) aprilbarnet deres? Selv slutta jeg på pillen i april 04 en gang (husker ikke når) og hadde siste mens 22/6-04. Forholdsvis kjappe vi altså, heldigvis. Hva med dere?

Fortsetter under...

Aprilbarnet ble vi gravid med 12 pp, mens mini i magen "satt" allerede i fjerde pp. Så vi ble positivt overrasket. Hadde liksom regnet med at det kom til å ta ett år denne gangen også, jeg.

Tror vi er overfruktbare.... Begge satt før vi egentlig var kommet i gang med prøvinga (fikk aldri den mensen som skulle være "startskuddet"). Hadde bare slutta med piller/spiral. Tror gubben ble litt skuffa begge gangene - hadde vel håpa på flere mnd med sex hver dag - hi-hi....

Annonse

Vi hadde liksom ikke noen pröveperiode. Vi begynte å prate om barn i 2003. Men ettersom jeg hadde gått på piller i så mange år ville det ta en stund före vi kunne få barn.

Så jeg slutter i desember 2003( glemte å hente ut resepten) så da kunne jeg like gjerne slutte.

I februar viste det blå strek (kjempe redd ble jeg da), ca 8 uker siden s

misstet jeg.

Så vi fortsatte å "hoppe i halmen" uten beskyttelse, men planle ikka nope barn så sett, men kommer det så kommer det tenkte vi.

Sommeren 2004 skulle vi gifte oss og da sa vi att på bryllups reisen skal vi pröve for da er altr liksom klart. Men når jeg kom hjem fra den reisen viste det seg att jeg allerede var noen uker på vei (Jiiiiiiippppiiii) tenkte vi da, men herregud jeg drekk jo en del i brylluppet (fikk såååååå dårlig sammvittighet), men det gikk bra. vi fikk lille siri 5 april.

*ler*...Utålmodig, Yaddaline?? :-). Vi trodde det tok laaaang tid å lage barn. Særlig siden alle i vennekretsen vår hadde brukt langt tid. De raskeste hadde fulltreff etter 8 mnd......Så da vi skulle gifte oss i slutten av september 04 tenkte vi at det var greit å slutte med p-piller den sommeren, så kunne vi begynne å prikke inn eggeløsningen når det næremet seg jul hvis ikke noe hadde skjedd innen det (tvilte på det. ja). Så sluttet med p-piller (etter maaaange år) i slutten av juni, og jaggu satt'n 8.juli.....viste det seg snart. Fikk litt hetta da m.t.p. utdrikningslag, bryllup og bryllupsreise....Men det gikk fint, tom uten at noen oppdaget vår lille hemlighet:-). Så vi rakk vel egentlig heller ikke å prøve noe særlig....

samme her også. Satt på første forsøk. Fikk også litt "hetta" med engang, for jeg har også venninner som brukte oppmot et år. Tenke ikke tanken på at jeg kunne være gravid engang.

Neste gang regner jeg vel med at det kommer til å gå like fort, også kommer det sikker til å drøye i det uendelige.....Håper ikke det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...