Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Er i midten av uke 11, og har ikke hatt noen spesielle symptomer tidligere (bortsett fra ømme bryst) Men nå de siste dagene har jeg vært plaget med litt kvalme og oppkast... Er dette også helt normalt, eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Januar 2010 <3 Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 å ja da...dette er så individuellt...så det er nok helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg er også i uke 11. Jeg har vært kvalm og uggen siden uke 6, men i dag er første gangen jeg har kastet opp. Virker som det meste er normalt når det gjelder graviditet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi07 Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Hei...jeg fikk kvalmen/uggenheten i begynnelsen av uke 9...helt sikkert vanlig...ikke noe å bekymre seg for...alle svangerskap er ulike =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 jeg har vært kvalm siden begynnelsen av uke4. Ikke kastet opp, men har vært sikkelig kvalm til tide. enkelte matlukter er ikke kul i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rampen_ Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 jeg fikk kvalmen i uke 6... og jeg har ikke kastet opp.. men gått med en uggen følelse i magen liksom.. kvalmende... og lukter og smaker gjør den være, liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 I alle mine svangerskap har jeg vært absolutt mest kvalm i uke 11 og 12... (har begynt å spy i uke 9 og fortsatt fram til fødsel, men uke 11 0g 12 har altså vært verst) Ikke helt "etter boka", men fortsatt helt normalt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå