Gå til innhold

Nå først kom kvalmen...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i midten av uke 11, og har ikke hatt noen spesielle symptomer tidligere (bortsett fra ømme bryst) Men nå de siste dagene har jeg vært plaget med litt kvalme og oppkast... Er dette også helt normalt, eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 11. Jeg har vært kvalm og uggen siden uke 6, men i dag er første gangen jeg har kastet opp. Virker som det meste er normalt når det gjelder graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...jeg fikk kvalmen/uggenheten i begynnelsen av uke 9...helt sikkert vanlig...ikke noe å bekymre seg for...alle svangerskap er ulike =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært kvalm siden begynnelsen av uke4. Ikke kastet opp, men har vært sikkelig kvalm til tide. enkelte matlukter er ikke kul i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk kvalmen i uke 6...

 

og jeg har ikke kastet opp.. men gått med en uggen følelse i magen liksom.. kvalmende... og lukter og smaker gjør den være, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle mine svangerskap har jeg vært absolutt mest kvalm i uke 11 og 12... (har begynt å spy i uke 9 og fortsatt fram til fødsel, men uke 11 0g 12 har altså vært verst) Ikke helt "etter boka", men fortsatt helt normalt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...