Gå til innhold

Super deppa! (langt)

Anbefalte innlegg

Har vært innom her en gang i blandt, trøst i å lese om andre i like situasjoner....

Har en skjønn datter på 3 år, en ma i juli 05 og en sa i november 05. Begynnte å prøve i februar 05 og er fortsatt prøvende. Har en liten sorg inni meg hver gang tanta kommer, og det gjorde hun altså i dag og. Denne gangen var jeg overbevist om at vi hadde klart det, var extremt trøtt og kvalm forrige uke, pluss ømme bryster, men neida- mensen kom den!

Klarer ikke se en gravid uten at det stikker i meg, samme med babyer. Føler at det aldri blir vår tur igjen. Dateren min spør hele tiden etter en liten baby. Alle rundt meg ser ut tilå bli gravide, nå senest min lesbiske kusine. Er selvfølgelig kjempe glad på hennesvegne, men hadde liksom ikke helt sett den komme...

Har bestemt meg for å ringe gynekologen min imorgen og be om utredning, han ville vente til nå fordi alt tilsynelatende er som det skal siden jeg har vært gravid 3 ganger. Min redsel er at endometriosen min er tilbake, ble operert for fem år siden. Ble super fort gravid med tulla, bare 3 pp.

Jaja, nå har jeg fått øst av meg litt, det hjelper alltid :)

Nå skal jeg kose meg med min datter resten av dagen og ikke la tanta få vinne denne gangen heller.

Ønsker så sterkt å bli gravid.

Håper vi alle snart har spire i magen!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6086268-super-deppa-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg vennen!

Forstår godt at dette er vondt! Man blir vel dessverre aldri vant til nedturene når mensen kommer. Det er bra at du tar kontroll nå og får utredning hos gyn. Som du sier så kan jo ting ha forandret seg siden du ble gravid med ditt første vidunder. Håper de kan hjelpe deg så du sitter der med stor mage før du rekker å snu deg.

Ha en så god dag du kan

Klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6086268-super-deppa-langt/#findComment-6087058
Del på andre sider

Uffda, dette var trist lesning!

Ring legen din du! Ting kan forandre seg hele tiden. At du har en datter fra før trenger ikke bety at det er like lett denne gangen også! Når man er i gang med utredning så føler man i alle fall at det skjer noe i det minste. Jeg synes hverdagen er letter å takle etter at jeg fikk noen svar og vet sånn ca hvor lenge til jeg må igang med prøverør (det trenger ikke å være så alvorlig for deg da). Da er det likesom litt greiere at tanta kommer, for jeg vet jo at det blir prøverør neste år.... Men det er jo aldri greit at tanta kommer når man prøver da.

Det er tungt å akseptere at tanta kommer når man virkelig er sikker på at NÅ har vi klart det!!!!!! Nedturen blir ekstra stor da!

Fint at du tar turen innom oss og blåser ut litt for det hjelper alltid:)

Ønsker deg masse lykke til og sender deg en stor trøsteklem!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6086268-super-deppa-langt/#findComment-6088100
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...