Gå til innhold

Oktober: Drittttt lei


liseharfåttlitenen

Anbefalte innlegg

Er så lei... og har enda nesten 8 uker til termin. Sist svangerskap gikk som en drøm, ingen plager. Denne gangen begynte det med blødninger og truende abort i uke 5. Fra uke 8 spydde jeg meg gjennom dag OG NATT til uke 18. Da sluttet jeg å spy men gikk rundt med kronisk hodepine og migrene daglig frem til uke 26. Da kom kynnerne som er så forbaska mange av og vonde at jeg får problemer med å sitte eller stå når di kommer. Mange kynnere har sørget for at livmorshalsen har forkortet seg og jeg får ikke jobbe, fordi di frykter fødtselen kan starte. Og dette vil vel vare frem til fødselen starter. GUUUD jeg er lei.

Måtte bare få det ut.

 

Men,

Gleder meg til å hilse på babisen når den kommer

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men tenk kor deilig det er å kjenne han/hun sparke å kose med magen når det er rolig og du ikke har vondt =)

 

Har selv bekkenløsning og kan heller ikke jobbe. Er dritt kjedelig om dagen. Og ute er det fortsatt så varmt at jeg holder på å kveles. Jævli vær!!! Vil ha høst å bare noen få varmegrader!!!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med dere, jeg også er dritt lei.

Har bekkenløsning og en del sterke kynnere så jeg er sykmeldt og det er så kjedelig å gå hjemme.

Lei av sol og varme, ønsker meg kaldere vær.

 

Men får en fantastisk gave da nå dette er over. (men det er så lenge til enda 9 uker hmmmmm)

 

Lykkt til videre jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...