Gå til innhold

Testet 2 dager etter IKM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk til Litjpia og Alba.

Jeg har jo vært kvalm og hatt hodepine og greier i 7 dager nå. Men jeg må vel stole på testen? Er det virkelig sånn at syklusen kan bli lengre etter å ha tatt ut spiralen dvs at jeg får TR en av de førstkommende dagene. Jeg fikk fullt utslag på el-testen 13.8 vet ikke hva jeg skal tro lenger jeg. Men setter pris på alle svar. .-)

Hmm.. Er det ikke sånn at når el-testen blir positiv, er el innen 48 timer? Da kan det jo være under 14 dager siden el. Hvis du ikke vet hvor lang lutealfase du har, så kan det være at ikm ikke var for 2 dager siden. Alt mellom 10 og 18 dager er normalt. Så da kan det jo være litt for tidlig å teste..

Ingen tante=fortsatt håp :o)

Annonse

Hmmm, det var da rart. Da er det vel mest sannsynlig 3 ting som kan ha skjedd slik jeg ser det.

Enten så prøvde kroppen å ha el når du fikk positiv test, men klarte detikke og el kom senere (eller er ikke kommet enda).

Eller så kan det være at egget har festet seg sent og det derfor ikke er nok hcg til å slå ut enda og/eller at det i hvertfall er for lite til at den digitale testen slår ut. Med nr 1 vet jeg når jeg hadde el og fikk festeblødning en uke etterpå, likevel var testen negativ på IKM dagen, testet da med morgenurin hos legen. 5 dager senere slo endelig en test ut.

Eller, så klart, du er ikke gravid likevel og får mensen snart...

Håper helt klart på alternativ 2 for deg jeg da :-) Skal krysse fingrene for at det er en spire der!

Takk Nela

Så hvis jeg legger 18 dager til den 13. koommer jeg til den 31.august så kan det faktisk hende jeg er gravid da men må vente fire dager til? Oki. Så hvis mensen ikke har kommet til 1.september er det grunn til å ta en ny test da? jaja, får vente jeg da.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...