Gjest Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Kanskje et veldig teit spørsmål, men... Vi hadde sex i går, og etter en stund satte jeg meg på do for å få sæd'en ut. Men idag kommer det noe hvitt-lysegult slim. Det var en liten klump i det den ene gangen, men nå er det bare rester når jeg tørker meg. Høres jo ut som om jeg aldri har hatt sex før. Burde jo visst hvordan sæd ser ut:) He he, men nå i denne tiden leter jeg etter alle slags tegn og legger merke til ting jeg ikke registrerer til vanlig... Så jeg lurer litt på om det er sæd eller om det er den berømte proppen som holder på å gå...?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 tror nok det bare er sæd.. slimproppen er som oftest gulaktig,..
Happy Ignorant Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Ja, det kan være slimproppen. Den kan komme i alle farger, gul, hvit, grønn, rosa, brun...(herlig, men har lest gjennom alt jeg kom over på ekspertsvar på gullsmokken). Har hatt det samme selv i snart en uke, noen dager mer og noen dager mindre, og har ikke hatt sex. Hos meg varierer det fra blankt til hvitt og gult slim. Ser ut som snørr (sorry), eller eggløsning. Noen får klumper, mens hos andre kommer det litt av gangen over tid. Merket ingen slimpropp i det hele tatt i forrige svsk, men det meste er annerledes denne gangen, spesielt nå mot slutten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå