Gå til innhold

flere her som har mens murrringer??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

det er vel vanlig?? er ca i uke 4 har svake menssmerter, er så redd jeg plutselig få mensen og at alle testene har vist feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det, og har vært urolig jeg også. Men det er visst normalt. Kommer og går hos meg. Noen dager ingen ting, andre dager varer det fra noen sekunder, til et par timer. Vi får bare slå oss til ro med at dette er et grav.tegn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er tre år siden sist jeg var gravid men da fant jeg det ikke ut så tidlig så jeg husker ikke om jeg hadde sånn da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg og har mens murringer. Det er vist vanlig pga livmora holder på å strekke seg. Det var den forklaringen jeg fikk iallfall. Venter bare på blødningen nesten ja....huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av tingene som gjorde at jeg mistenkte at ting var på gang, var nettopp det at jeg hadde menssmerter, men ingen mens!!! Murringene har avtatt ganske mye de siste dagene (er nå 4+4)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mar79

er i akuratt samme båt som deg...har termin 06.05 jeg da..hehe

ikke langt unna....jeg ahr hatt mensurringer nå i 2 dager...bittelitt kvalm,men det går bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jenteskytten

Symptomene har rast på her. Har vært litt kvalm innimellom, særlig når jeg er sulten og sliten. Har ikke noe særlig overskudd, og klarte å dra på meg en forkjølelse. Dessuten har puppene blitt større og ømme. Men tenker at det egentlig er bra tegn. Også har faktisk gubben skjønt at det ikke bare er latskap, og det hjelper ganske mye å bli trodd!!!

 

Spennende å følge med på noen som er omtrent like langt på vei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

det å bli gravid kan føles på litt samme måte som mensmurringer, da mensmurringen blir sterkere når man er gravid i forhold til vanlig menstrasjon. Jeg gikk elv i tre-fire dager og trodde mensen ville komme.

 

Det egenlig litt kjekt å være kvalm til tider, det blir liksom bekreftelsen på at noe er på gang.

 

Har hatt små blødinger siden natt til torsdag, var hos legen på torsdag, fikk beskjed om å ta det medro noen dager og så kunne jeg starte med full aktivitet igjen. fikk info at det var 94 % sansynlighet at alt ville gå bra.

 

er i dag akkurat 5 uker på vei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...