Gå til innhold

Symptomer på urinveisinfeksjon?

Anbefalte innlegg

Hei!

Har de to siste dagene hatt ubehag nederst i underlivet og føler meg konstant tissetrengt. Spesielt hvis jeg går. Når jeg da tisser kommer det kun noen dråper og gjør litt vondt. Lukter ingenting av urinen. Kom til å tenke på om det muligens kunne skyldes urinveisinfeksjon? Noen som vet symptomene på dette? Haster det eventuelt med behandling? Har legetime på fredag. Holder det? Noen som har tips som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6085748-symptomer-p%C3%A5-urinveisinfeksjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du burde ringe legen i morgen.

hvis det ikke blir behandlet kan det bli riktig fælt.

jeg har også hatt de samme symptomene som du har hatt.

har følt at jeg skulle tisse HELE tiden,men at det kom nesten ingen ting.

jeg hadde også følelsen av at jeg hadde en øm liten " ballong" nede i underlivet.

når jeg har hatt mistanke om urinveisinfeksjon,så har jeg ringt og avtalt med legen at jeg avleverer en urinprøve.Å hvis det er noe i den,så ringer de meg eventuelt opp igjen.

det eneste rådet er at du driker MYE,for å få renset ordentlig ut.

men en pencelin kur hjelper kjempe mye.

Er muligens urinveisinfeksjon ja. Hyppig tissing,men tisser lite hver gang,kanskje vondt når du er ferdig å tisse.tisse mer,men får det ikke til følelse... Kan være en idè å dra til lege før,bare lever inn en urin prøve,så vil du få en resept. Best å få begynt tidligst mulig.. Om du venter til fredag,så må du kanskje stoppe for å tisse 20 ganger før du er hos legen.. Hadde det selv for ca 2 måneder siden. Ikke no godt.

lykke til

Drikk masse!!! Har akkurat vært igjennom en uvi forrige uke, og det er ikke godt! Drikk og masse sure ting som appelsinjuice, grapefruktjuice, tranebærjuice og lignende for da blir urinen sur og den vil ta knekken på de slemme bakteriene som befinner seg der.

Og, som det er nevnt tidliger her oppe, dra til legen så fort du kan for å få antibiotika.

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...