Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg for

Anbefalte innlegg

Skrevet

å vente med å teste til uke 39 istedenfor uke 38 neste gang.

Dersom ikke tr kommer da. Er sååå utrolig skuffet denne gang, sikkert mest pga MAèn (alt helsepersonell sa at det var VELDIG LETT å bli gravide igjen etter utskrapning) jeg har jo blitt gravid på første pp to ganger før.....er heldig da, ja jeg vet det. Men hadde jo alle mulige symptomer denne gang bortsett fra halsbrann...Så kommer tr og jeg blir kjempeskuffet :(

Så neste gang skal jeg vente leeeeeenge med å teste og alle symptomer skal overses !!!!!

He,he

Noen som er med ? Vente en uke over IKM med å teste samt å overse alle symptomer ???

Kan jo kalle oss " visomikkegidderåtesteiikmuke-gjengen"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SÅ flink du er da ,vel inntill det motsatte er bevist ;-) hehe, ikke det at jeg ikke har troen på deg altså!

Forrige pp klarte jeg det! Jeg testet ikke :-) *klapp på skulderen*

Men denne pp stiller seg litt annerledes, jeg har tatt dobbel pergo kur OG vet at vi traff el, jeg er SÅÅÅ spent. Jeg vet ikke om keg klarer å la være å teste. Men kanskje jeg skal bare teste på IKM og ikke før. Har bare CB digital liggende og den er det ikke noe vits i å ta før IKM.

Skal vurdere klubben din :-)

Klem

Skrevet

Oj, spennende :)

Ja, vente på IKM iallefall siden de testene ikke er så touchy......

Når har du IKM forresten ???

Skrevet

Til onsdag, det betyr at jeg KAN teste med vanlig cb i morgen....VANSKELIG Å LA DET VÆRE!!! Hehe :-)

Skrevet

Jeg ville ha ventet slik at du kan bruke digitalen.

Mye gøyere når det står "gravid" istedenfor et kryss eller en strek...he.he

Skrevet

Helt enig, jeg har hatt min del av svaaak tester som er så vanskelig å tyde. Derfor har jeg digital. GI MEG KREFTER! Det er vanskelig å vente :-)

Skrevet

Ja M@mi33! Jeg er med på den jeg altså!

Håper det sitter en spire hos oss alle denne pp da. =)

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å melde meg inn i klubben din, for har store planer om ikke å teste når jeg har ikm...Vet ikke om jeg klarer, men det er så skuffende og bortkastet med penger å teste og få negativt.... :-(

Så: skal vurdere klubben din på et meget seriøst plan :-D

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...