♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 De forsvant ved fem-seks tiden i går kveld. De var ikke så jevne, men sterke nok til at jeg skjønte hva det var. Jeg vil gjerne ha de tilbake. Si ifra hvis du har sett dem. Dusør utloves!
Allean, Fia og lillebror Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Jeg tror mine har rømt samme sted som dine. Skjønner ikke hvorfor de skal gjøre det etter. De er jo veldig velkomne her hos oss begge. Jeg skal be dine pakke seg tilbake hos deg hvis jeg ser dem. klem
Bilba og gutta :) Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Hihi...ja jeg har sett dem - de er her hos meg! Not...mine pinglete modningsrier forsvant også i løpet av natta....var akkurat ubehagelig nok til at jeg ikke fikk sove. Plutselig våkna jeg i dagtidlig og hadde sovet i mange timer...skuffende ja....vi får håpe de finner veien til oss i løpet av dagen!
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 27. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. august 2006 Tenkte jeg skulle gå en tur for å lete etter dem...De var ikke i senga i alle fall! ;-)
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Kan det være de som kom en tur innom meg onsdagsnatten? Er nemlig bare 32+2 og skal ikke haa noen enda...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå