Gå til innhold

Er "bare" August for dumt....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Vi venter snart en liten gutt, og liker godt navnet August. Og vi har bestemt at gutten bare skal ha ett navn. Men jeg ser at det oftest blir brukt som andrenavn... Er det fordi at navnet er for spesielt til å bli brukt alene?

 

Hva synes DU? Gutten vår skal uansett bare ha ett navn, blir da August for "rart"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for svaret ditt! Litt godt å høre et positivt svar! Selv om jeg tar imot de som er uenige også... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei..

Jeg er en av de som har August til mellomnavn..

For 5 1\2 år siden synes jeg August var litt ....vet ikke.. tørde iallefall ikke kalle han BARE det...

Men nå i dag hade jeg ikke nølt.. Er ett nydelig navn og har fått masse skryt for det.. Jeg bruker mest 1.navnet men barnet selv krever at alle skal kalle han begge to.. Så han er tydligvis fornøyd med August selv:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for sååå positive meninger om August-navnet! :-)

 

Selv om vi uansett tar et navn vi liker selv, så er det jo litt spennende å høre hva andre mener...

 

Så takk for hjelpa og for deres meninger!! Det blir nok en liten August ja! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes August er ett flott navn, og det står fint alene! Ikke dumt i det hele tatt :) Synes virkelig dere skal gå for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke rart i det hele tatt. Synes selv at August står aller best alene. Har det forresten på vår liste også, og da skal det være bare ett navn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...