Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Del Skrevet 27. august 2006 Vi venter snart en liten gutt, og liker godt navnet August. Og vi har bestemt at gutten bare skal ha ett navn. Men jeg ser at det oftest blir brukt som andrenavn... Er det fordi at navnet er for spesielt til å bli brukt alene? Hva synes DU? Gutten vår skal uansett bare ha ett navn, blir da August for "rart"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ale.con Skrevet 27. august 2006 #2 Del Skrevet 27. august 2006 Nei da. Ikke rart i det hele tatt. August er et flott navn det. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #3 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk for svaret ditt! Litt godt å høre et positivt svar! Selv om jeg tar imot de som er uenige også... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #4 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synes ikke det blir rart at han bare blir hetende August! Synes August er et fint navn:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #5 Del Skrevet 27. august 2006 August er et fint navn og jeg synes ikke det blir rart:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til Isak Skrevet 27. august 2006 #6 Del Skrevet 27. august 2006 August er et kjempefint navn! Digger det! Synes ikke det er rart med bare det navnet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 27. august 2006 #7 Del Skrevet 27. august 2006 Kjempefint navn som fint "klarer" seg alene =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
varg veum Skrevet 27. august 2006 #8 Del Skrevet 27. august 2006 Heihei.. Jeg er en av de som har August til mellomnavn.. For 5 1\2 år siden synes jeg August var litt ....vet ikke.. tørde iallefall ikke kalle han BARE det... Men nå i dag hade jeg ikke nølt.. Er ett nydelig navn og har fått masse skryt for det.. Jeg bruker mest 1.navnet men barnet selv krever at alle skal kalle han begge to.. Så han er tydligvis fornøyd med August selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #9 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk for sååå positive meninger om August-navnet! :-) Selv om vi uansett tar et navn vi liker selv, så er det jo litt spennende å høre hva andre mener... Så takk for hjelpa og for deres meninger!! Det blir nok en liten August ja! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 27. august 2006 #10 Del Skrevet 27. august 2006 Synes August er ett flott navn, og det står fint alene! Ikke dumt i det hele tatt Synes virkelig dere skal gå for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #11 Del Skrevet 27. august 2006 Jeg synest August er et kjempe fint navn, står faktisk på min liste også.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrimle Skrevet 27. august 2006 #12 Del Skrevet 27. august 2006 August er et nydelig navn det! Liker Augustus også jeg da:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fanteliten Skrevet 27. august 2006 #13 Del Skrevet 27. august 2006 August er et vakkert navn som helt klart kan stå alene., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 27. august 2006 #14 Del Skrevet 27. august 2006 Ikke rart i det hele tatt. Synes selv at August står aller best alene. Har det forresten på vår liste også, og da skal det være bare ett navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Dubsgirl* Skrevet 27. august 2006 #15 Del Skrevet 27. august 2006 August er et flott navn!! Man kan fint hete "bare" August!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #16 Del Skrevet 27. august 2006 Tusen takk igjen for alle svar!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. august 2006 #17 Del Skrevet 27. august 2006 August er nydlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå