Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann. tenkte jeg skulle høre hvordan det går med deg. Når var det terminen din var igjen? Blir spennende dette, skulle ønsk det var jeg som hadde termin nå:) Du får ta deg en tur til Lene etter en stund, så får jeg se lille babyen din.

Jeg er i dag 22+2, synst tiden går fryktelig seint, men sånn er det. Heldigvis kjenner jeg spark hver dag, så jeg slipper å tenke så mye på det. Eneste som er dumt at jeg fortsatt bekymrer meg en del, redd for at noe skal skje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tryne:)

Så koselig å bli etterspurt av deg!

Jeg har 8 dager igjen til termin i dsg, og akkurat idag ble jeg plutselig veldig lei! Jeg fikk Lisa 9 dager før termin, så det kan jo ha noe med det å gjøre... Har ikke vært så lei egentlig, men jeg har vært veeeldig klar da. Det går vel litt opp og ned...

Lene sier forresten at jeg ikke får føde før rundt 7.september, for da kan hun ha langhelg hjemme. Skal se at hun får viljen sin, men hvis jeg får min, er lillegutt ute før det!

Formen er fin. Jeg har kraftige kynnere som setter seg i ryggen og nede i magen om kveldene. Det er deilig å kjenne at kroppen jobber seg mot fødsel selv om det kan ta lang tid ennå.

Jeg forstår godt at du fremdeles er bekymret. Det er jeg også. Tror ikke jeg slapper skikkelig av før babyen ligger oppå meg og jeg ver at alt er bra. Tror det er helt naturlig, men i ditt tilfelle er kanskje bekymringene sterkere... Men det går bra nå vennen! Og snart er du jo over den magiske grensen også! Det skal bli så kos å få høre at babyen din er ute frisk og rask! Det gleder jeg meg til!

Ja, jeg skal ta med meg barna mine på beskøk til Lene. Det skal bli koselig å treffe deg skikkelig. Kanskje du har fått babyen din også da? Du vet hva det er sant? Lene sa hun trodde dere ville vite det men ikke si det til noen. Vi vet at han er gutt, og han skal sannsynligvis hete Vegard... Åh lille Vegard KOM UT!!!:)

Vi snakkes igjen kjære deg. Jeg tenker fremdeles på deg. Dette går bra!

Klemmer fra

Skrevet

Sjønner gått at du er lei, jeg er lei allerede:D Men det er ikke mange dagene til du har babyen din i armene uansett. lene har rett i at vi vil vite kjønnet, men ikke i at vi ikke vil si det til noen:) Vi fikk ikke vite det sist gang pga krabaten var så livlig. Så vi får se, vi må bestille privat Ul nå hvis vi skal vite det.

det blir morsomt å treffe deg ja. hadde vert kjekkt, å vertfall hvis jeg har fått ut min lille baby:)

Skrevet

Ok... Det er utrolig gøy å vite hva det er, så jeg ville bestilt privat ul:)

Det er stor sjangse for at vi ikke kommer oss opp før til våren. I så fall, har jo babyen din komt. Hadde vært koselig.

Nei, nå våknet visst Lisa.

Ha en fin dag da:)

Skrevet

Da får vi se om ikke jeg har den lille babyen min ja:) Blir kanskje privat Ul,m vi får se:) Vi snakkes

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...