Gå til innhold

Venninna mi har fått ei jente....


Mayflower *26.03.07 <3*

Anbefalte innlegg

...og her sitter jeg og griner som bare det! Guuud som jeg gleder meg til det er min tur,sukk... Antakeligvis bli det enda mer snørr og tårer da, så sensitiv som jeg er...

 

Men det er deilig å glede seg! Jippi, jeg har en liten passasjer ombord på livets mest fantastiske reise :) Begynner å få skikkelig følelser for den lille der inne, vil liksom passe på den. Deilig :)

 

Nyt tanken på spiren og gled dere alle dere andre også, vi venter på et mirakel!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

Der var du igjen.. tenkte på deg i går, men fant ikke noen inlegg som du hadde svart på i det siste..

Alt bra med deg???

Grattis med venninna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på du!

Alt bra her, kom nettopp fra sykehuset nå. Vært og dulla med fersk baby! :) Herlig...

 

Jeg er ikke så aktiv her inne for tia, er inne og titter litt av og til, men skriver sjelden. Prøver å slappe av mest mulig og nyte tanken på spira som gror! Blir så lett nervøs av å være her inne, så jeg holder meg mest i den rosa bobla mi... ;o)

 

Vært på ul igjen da? Alt bra regner jeg med? Du skal nok se vi blir stolte mammaer i slutten av mars ja! Og da skal vi rule skravlesia og snakke om at vi har x antall dager igjen, om at knøttet sparker i ribbena, om at magen er såå i veien og vi ikke kan unngå å pule, kjøre på humpete vei, spise sterk mat osv for å få skvisa ut den ungen som ser ut til å ha tenkt å være inne i magen for evig og alltid! :D

 

Gleder meg:)

 

Klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL på tirsdag. Skikkelig spent. Men satser på at alt er bra.. Er ikke er inne så mye jeg heller, men er en god del inne på skravlær`n.

Godt at alt er bra med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gudd løkk på ul i mårra! Da får du se nurket sprelle og greier, stas! Jeg og vil! Hehe... Og grattis med det noe spenstige nicket forresten, skal jaggu si det var schwung over det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...