Gå til innhold

September: Til stjernøye.. tenker på deg og dine :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg på denne ja.

Godt at han er stabil i det minste, og at du får besøke. Gje beskjed dersom det er noko eg kan gjere for deg... Sjå etter Christian... Holde deg med selskap...

Tenker i alle fall på dåke.

oi så dette ikke før nå....tuuuusen takk jenter *klemmepå allesammen*

jeg er SÅ lykkelig over at han overlevde uten noe spes mèn, er helt sinnsykt..sett bilder og ikke minst bilen fysisk...og den er mildt sagt et vrak...begriper ikke at han ikke er mer skada enn det han er nå...han har hatt englevakt han...

som jeg sa til Twig på skravle, at et cd cover han hadde lå i sekken hans beskytta av et barnesete..dette er da knust...sier litt om hvilke krefter som slo til da...tør ikke tenke på hva som hadde skjedd om det hadde vært en unge i det setet...nei fysj....så åssen sambo kan være hel når bilen traff ham kontant i siden på sjåfør siden??nei det begriper jeg ikke litt en gang.....

når jeg traff ham på sjukehuset så begynte tårene hans å trille, det gikk opp for ham at han faktisk kunne dødd, det var ufattelig sårt å se til tross for hvor redd og tom jeg følte meg når jeg så ham ligge der med krage og full i slanger....men å høre ham si det, at han er glad for at han overlevde for å få være med meg og småen..uff det var stort, og surra godt i mitt lille redde hjerte...

nei det var min desidert værste helg og min beste helg på samme tid....at noen kan ha så engleflaks*lettet*

tihi mulig dette ble litt langt, men det var nå noen ord fra meg=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...