Gå til innhold

Flere sp.mål om attføring...og graviditet... hjelp ?

Anbefalte innlegg

Jeg har gått på attføring siden 2004. Jeg går 80% i jobb, derfor ble attføringstiden min noe forlenget.

Jeg blir 31 i oktober, og kjenner den biologiske klokken tikke. Vi har en datter på 5 år, men ønsker så inderlig nr 2 rimelig fort, for vi vil gjerne ha 3 barn+........

Vi begynnte desverre ikke prøvingen før datteren vår var 3 1/2 år, pga av at jeg var dritegoistisk(grrrrr) og ville fortsette trening og konkurranser med hesten min !! (angrer noe sinnsykt på det). Nå har vi prøvd i over 1 1/2 år, og opplevd 2 MA/SA etter hverandre. Det tok oss 6 mnd å bli gravid hver gang.(men første ble til på 1 pp) Nå er vi i 3 pp etter siste SA , og har IKM i morgen....

MEN ! Hvordan vil det bli for meg, hvis jeg er så heldig å endelig bli gravid med nr 2 nå, og ikke fullføre utdanningen min ?? Dvs jeg vil jo gjerne ha fødselperm å være hjemme med ungen i minst 9 mnd, og kanskje også til barnet er 2 år ( vil jeg da ha rett på kontantstøtte ? )Jeg har ikke sjekket dette med A-etat.

Husker saksbehandleren min nevnte noe om å avslutte behandlingen hvis jeg nå ble gravid og at jeg skulle søke på nytt igjen etter så og så lenge, men husker ikke hvor lenge og hvorfor. (Ble rotete dette.) For jeg sa i fra til A-etat i fjor høst, at vi prøvde å bli gravide, for jeg ville fortelle at vi planlegger dette.

Jeg har ikke tid til å sitte på nett lenger akkurat nå, så jeg får ikke fullført innlegget mitt, men poster det likevel nå jeg. Håper noen har tid til å svare meg :-)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...