Gå til innhold

noen tips???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei er inne i min 7 uke og er så kvalm... klarer nesten ik stå oppreist og gjöre noen ting??? pluss at jeg er blitt litt forkjölet..er det farlig med nesespray?????klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.

vet ikke med nesespray, men jeg ville ikke tatt det dersom du ikke vet sikkert. jeg er også utrolig kvalm hele tiden, jeg tar b -vitaminer om morgenen, drikker ingerfærøl, spiser knekkebrød og irrgrønne skrellte epler. har virkelig prøvd alle kjerringrådene, men det beste er vel bare å få masse hvile.

hvis kvalmen ikke gir seg , finnes det kvalmestillende på resept, det hjelper veldig.

lykke til. c:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å spis lite og ofte, jeg begynte å spise litt kjeks og eplejuice på sengekanten i halv 6 tiden på morgenen, så sover jeg litt igjen, har fått en helt ny hverdag etterpå!! Når det gjelder nesespray, tror jeg du kan ta det, men ikke så ofte ( lurer på om det er et par ganger til dagen?) Det står sikkert på flasken, eller her på nettet en plass. God bedring!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter også med kvalmen, kjøpte meg sea-band på apoteket. Små bånd med en kule på, som skal presse på et punkt i håndleddet som fjerner kvalmen. Jeg synes disse fungerer utmerket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...