ups..nummer4 Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Har termin 3.desember, med en liten gutt :0) Gleder meg sånn, dette er nr 2. Synes tiden går veldig sakte :0) Men har et rom å pusse opp, vet akkurat hvordan jeg skal ha det !! noen andre som har noen rom å vise frem ?
Snupidupi Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Velkommen hit.. Har ikke nå rom å vis frem... men det har sekkert nån andre...
*Lucia* Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Velkommen hit! Har ikke noe rom å vise frem enda. Flytter inn i nytt hus okt / nov
mensana Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Velkommen til oss :-))))) Babyen i magen her kommer ikke til å få eget rom på leeeenge, stakkar.. slik er det når man er barn nummer tre og alle soverommene er opptatt..
popkind Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Hei og velkommen... Babyen i magen min har heller ikke eget rom - får det heller ikke på en gooood stund... Men det gjør ingenting....
cth77 Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 velkommen:-) Babyen våres får heller ikke noe rom på en stund, er også 3 mann, og mangler da et soverom.....
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Velkommen hit til oss:-) Har rom til tulla vårres,men er ikke halvferdig enda...Må ha litt å holde på med utover høsten:-)
AMINE Skrevet 27. august 2006 #9 Skrevet 27. august 2006 Hei. Holder på å pusse opp nytt rom nå vi, men det blir til nr 2, så får babyen det rommet nærmest oss. Så vi fikk ordna 4 soverom til slutt. Babyen skal få en kjempefin vugge(Som har gått i arv) på rommet sitt, og mange søte bilder som jeg skal kjøpe inn snart. (gleder meg allerede) Har falt for slike sort/hvitt bilder med gutt og jente på.(Som kysser eller gir hverandre blomster o.l) Synes det er så arti å dekorere barnerom. Og nå skal jeg faktisk dekorere to. Så det skal jeg kose meg med framover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå