Gå til innhold

Digital CB tester! Kan man lese testpinnen som på vanlig CB?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Jeg bare lurer på en ting da...

Jeg tok akkurat en Dig.CB som viste negativ... Jeg har ikm idag.

Vi var på konsert igår, og var ute med noen venner ganske sent etterpå.

Jeg hadde ca til sammen iløpet av kvelden 6-7 øl/cider og drakk siste i to tiden på natten ca. Og når jeg kom hjem hadde jeg masse vann. Og det hadde jeg også i dag tidlig.

nå er klokka 9, og jeg tok en test.

Da jeg tar ut test pinnen og ser på den er det den klare blå test streken, og så er det en ganske svak strek litt ved siden av, men det ER en strek der.

Kan det være at denne er for svak til at testen kan tolke det som positivt? Og at drikkingen igår/natt kan ha påvirkning?

Vet jo at det ikke var så lurt å drikke, men jeg orket ikke være så fokusert på tenk om, tenk om....

Har prøvd å vare litt mer avslappet til dette denne mnd. Klarte tilogmed å vente til ikm dagen før jeg testet.. :)

klem til alle

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du skal ikke tolke streker på testpinnen med de digitale - kun se i displayet! Test igjen om 3 dager om ikke mensen dukker opp, kan jo hende den vil slå ut pos :o) Hvis ikke får du ha bedre lykke neste pp!

Skrevet

skjedde det samme med meg forrige mnd, og samme dag fikk jeg mens. Så jeg ville ikke hatt store forhåpninger, desverre.

Bedre lykke neste mnd=)

Skrevet

Jeg fikk en sterk blå strek i tillegg, men som de sier her-på den digitale er det kun det som står i ruten som teller. Lykke til i neste pp:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...