Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #1 Skrevet 27. august 2006 Er det noen samleiestillinger som er bedre enn andre... med hensyn til å bli gravid..??? Er jeg dum nå?
melkekua™ Skrevet 27. august 2006 #2 Skrevet 27. august 2006 Dette er vel ikke et dumt spm ) Har hørt at misjonær- og hundestillingen er gode stillinger, men om det funker vet jeg ikke....tror det er litt kjerringråd egentlig )
1-2-3 nå må det skje:-)) Skrevet 27. august 2006 #3 Skrevet 27. august 2006 Kan og være et tips at penis er i vagina til den er slapp. da får svømmerne tid til å fare avsted, lett at sæd renner ut hvis penis trekkes ut med en gang. Lykke til"!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2006 #4 Skrevet 27. august 2006 Vi brukte misjonærstilling sist jeg ble gravid :-) Så det var derfor jeg lurte liksom.....
Jenta78 Skrevet 27. august 2006 #5 Skrevet 27. august 2006 Ingen spørsmål er da teite! :-) Jeg har også hørt at misjonær skal være bra. Og ligge med beina høyt i ca 10 minutter etter samleie. Jeg gjorde begge deler da jeg og mannen min skulle bli gravide. Vi lyktes på 1. forsøk og nå sitter jeg her, gravid, 8 mnd på vei :-) Lykke til!
Flættfrid har to prinsesser Skrevet 27. august 2006 #6 Skrevet 27. august 2006 har alltid trodd at misjonær var best, men så leste jeg på en av sidene og der sto det faktisk bakfra?!! Og at man skal ha penis inni seg til den er slapp..
~Maja Mor~ Skrevet 27. august 2006 #7 Skrevet 27. august 2006 Har også leste det samme som deg, Flættfrid. Men jeg har blitt gravid på misjonær stillingen jeg òg, så jeg tror vel egentlig at det vitigste er at man har samleie ;-) Hehe, morsom nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå